SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec TVP3 Info. Pasmo śledzi 58 tys. widzów

Po kilkunastu miesiącach emisji pasmo „TVP3 Info” ogląda średnio 58 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Audycja podnosi średnie wyniki stacji, ale Telewizja Polska z powodu cięć budżetowych planuje jej zakończenie.

Adrian Klarenbach podczas debiutu w „TVP3 Info”; fot. TVP/screen Adrian Klarenbach podczas debiutu w „TVP3 Info”; fot. TVP/screen

Średnia widownia wydań nowego pasma „TVP3 Info”, wyemitowanych w okresie od 15 września 2022 roku do 12 grudnia 2023 roku wyniosła 58 tys. osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Udział TVP3 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 1,17 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Audycja emitowana jest głównie od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-16.10. Oglądać można ją w ramach pasm trwających z reguły między 10 a 30 minut przedzielanych innymi audycjami.

Najwięcej widzów przyciągnęło wydanie „TVP3 Info” pokazane 29 listopada br. o 11.35. Śledziło je średnio 235 tys. osób.

Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że najsłabsze wyniki pasmo „TVP3 Info” miało w październiku ub.r. - średnio 45 tys. widzów, a najlepsze - w grudniu ub.r. - 79 tys. oglądających.

Miesiąc po miesiącu (tabela)

„TVP3 Info” notuje wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2022 roku udział TVP3 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 0,91 proc. w 4+ i 0,47 proc. w 16-49.

Codzienny cykl „TVP3 Info” to drugi - obok TVP Info - ogólnopolski program w Telewizji Polskiej o charakterze informacyjnym, z relacjami na żywo oraz transmisjami z lokalnych wydarzeń. Pasmo przygotowuje zespół blisko 30. osób, złożony z dziennikarzy, operatorów montażystów i techników Telewizyjnej Agencji Informacyjnej oraz z ośrodków regionalnych TVP.

Projekt jest pomysłem byłego prezesa TVP Jacka Kurskiego. Za jego produkcję dla TVP3 odpowiada TAI.

Koniec „TVP3 Info”

Z początkiem stycznia kierowana cały czas przez Mateusza Matyszkowicza Telewizja Polska ma wprowadzić duże cięcia w części stacji tematycznych. Spowoduje to m.in. wyrzucenie z ramówki TVP3 pasma „TVP3 Info”.

Ze stacji zniknie także „Express Regionów”, a z oferty TVP Historia wypadnie teleturniej „Giganci historii”.

Dołącz do dyskusji: Koniec TVP3 Info. Pasmo śledzi 58 tys. widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
A na koniec wypadnie z ramówki Matyszkowicz
32 16
odpowiedź
User
Seba
Polecam poranki w np. rbb, NDR gdzie z rana 6-8 leci lokalne radio, z podglądem na studio, z planszami info, podglądem jak się budzi miasto/ okolica ...
Koszt praktycznie zerowy ...realizator i plabszowy
17 7
odpowiedź
User
NICKT
rumcajs wypad na zieloną trawkę szukać mądrego menagera który przekształci tvp w spółkę z,o,o i wtedy rozliczyć wszystkich i zacząc oszczędzac nie wydając kasy na byle co np; dziennikarzy pensje rozliczyć tych co brali je za dużo choćby szefowa dziennika kurzajewskiego klarenbacha i innych oraz zrobić audyt stacji i kombinować na swoje nadajniki żeby nie płacić im za korzystanie tylko mieć swoje
15 12
odpowiedź