SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lotos Paliwa szuka agencji, która wypromuje punkty do ładowania samochodów elektrycznych

Spółka Lotos Paliwa zaprasza agencje reklamowe do składania ofert dotyczących opracowania wstępnej koncepcji strategii komunikacji projektu rozwoju elektromobilności w sieci Lotos. Działania reklamowe mają ruszyć pod koniec marca br.

Cały projekt LEM (Lotos Electro Mobility) ma potrwać do końca 2020 roku. Wiosną ub.r. spółka wytypowała 50 stacji w Polsce, które mają zostać wyposażone w punkty ładowania energii elektrycznej. Pierwsze z nich zostaną uruchomione na dwunastu stacjach zlokalizowanych na trasie Gdynia-Gdańsk-Warszawa, wzdłuż autostrady A1 i A2. Koszt całej inwestycji został wyceniony na ok. miliona euro i będzie w części pokryty ze środków unijnych.

Start działań reklamowych związanych z projektem LEM zaplanowano na koniec marca br. Obecnie Lotos zbiera od zainteresowanych, a uprzednio zaproszonych agencji, oferty dotyczące opracowania wstępnej koncepcji strategii komunikacji dla tego projektu.

Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji graficznej strony głównej serwisu internetowego na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne. Zajmie się też niestandardowymi działaniami dotyczącymi uruchomienia pierwszego punktu ładowania energii elektrycznej oraz będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową po wdrożeniu projektu pilotażowego zarówno na stacjach Lotos objętych projektem, jak i  na pozostałych stacjach.

Lotos oczekuje, że w zaplanowanych działaniach reklamowych komunikowane będą takie aspekty, jak m.in. to, że Lotos to pierwsza na polskim rynku paliwowym sieć z innowacyjnym produktem, że stacje paliwowe tej firmy ciągle się zmieniają, są ulepszane itp. Mają też zawierać kontekst samochodowy: dbaj o swój samochód, koszty użytkowania oraz ekologiczny: dbaj o środowisko 

Celem kampanii ma być m.in. zwiększenie świadomości społecznej i zainteresowanie wykorzystaniem paliw alternatywnych, w tym energii elektrycznej w transporcie, promocja dobrych praktyk na rzecz rozwoju rynku e-mobility. Działania te będą też nawiązywać do strategii marki Lotos, w której kluczowe są: innowacyjność, nowe technologie, rozwój. Dodatkowo mają również zmienić postrzeganie stacji benzynowej Lotos jako miejsca, w którym w czasie niezbędnym do uzupełnienia baterii można spędzić czas korzystając z gastronomii i sklepu.

Kampania ma być skierowana m.in. do obecnych i potencjalnych prywatnych kierowców samochodów elektrycznych/hybrydowych z możliwością ładowania, głównie mieszkańców Warszawy, Gdańska i Gdyni w wieku 20-60 lat, przyjaźnie nastawionych do innowacyjności, z względnie wysokimi zarobkami. Odbiorcami tych działań mają być również przedsiębiorstwa taksówkowe świadczące usługi, firmy, inwestorzy, a także dziennikarze, blogerzy, politycy, urzędy państwowe.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 lutego br.

Dołącz do dyskusji: Lotos Paliwa szuka agencji, która wypromuje punkty do ładowania samochodów elektrycznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl