SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Madonna w kampanii Radia Zet

Najnowsza kampania reklamowa Radia Zet kosztowała ponad 10 mln USD

Wczoraj rozpoczęła się, zrealizowana przy współudziale domu mediowego Optimedia, najnowsza kampania reklamowa Radia Zet z udziałem Madonny, która wg nieoficjalnych informacji kosztowała ponad 10 mln dolarów. 

Na potrzeby kampanii Optimedia zaplanowały i wykupiły reklamowy czas antenowy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Treść przygotowanego spotu do ostatniej chwili była utrzymywana w tajemnicy - znało ją ściśle ograniczone grono przedstawicieli reklamodawcy i twórców spotu. Wiadomo o nim tyle, że wykorzystuje jeden z najsłynniejszych przebojów Madonny oraz sceny z nakręconych przez artystkę videoklipów, a towarzyszy jej Zbigniew Zamachowski. Pierwsza emisja reklamy Radia Zet z Madonną została zaplanowana na poniedziałek, 13 września br. w programie TVP1 o godzinie 8:13 rano.

"Do tej pory Radio Zet polecały tylko gwiazdy polskiej sceny. Ta kampania wprowadza nowe podejście do dotychczasowych działań reklamowych stacji. Po raz pierwszy światowa gwiazda tego formatu będzie zachęcać Polaków do słuchania Radia Zet. Szczególne znaczenie ma to, że Madonna po raz pierwszy w historii zgodziła się na udział w reklamie konkretnego medium. Cieszymy się, że mamy swój udział w wydarzeniu tej rangi." - powiedziała Dagmara Staniewska z Optimedia Poland i dodała: "Rynek radiowy to ciągła walka o słuchacza. Celem kampanii prowadzonych przez nas dla Radia Zet jest właśnie podnoszenie słuchalności stacji. Dzięki między innymi działaniom Optimedia na początku tego roku Radio Zet po raz pierwszy od trzech lat przegoniło RMF FM pod względem słuchalności w swojej grupie docelowej."

Optimedia współpracują z Radiem Zet od stycznia 2003 r.

Dołącz do dyskusji: Madonna w kampanii Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl