SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” z Mirosławem Rogalskim w roli gospodarza ogląda średnio 547 tys. widzów, o 415 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu który prowadził Michał Olszański. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1

Od nowego sezonu „Magazyn Expresu Reporterów” prowadzi Mirosław Rogalski, który w roli gospodarza zastąpił Michała Olszańskiego (pełnił funkcję przez 21 lat). Średnia widownia pierwszych trzech wydań audycji z udziałem nowego prowadzącego na antenie TVP1 (w okresie od 8 do 22 września 2020 roku o godz. 21.55; pierwsza emisja wyjątkowo o 22.30) wyniosła 547 tys. osób. Przełożyło się to na 5,58 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Widownia „Magazynu Expresu Reporterów” spada z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 658 tys. osób, drugi - 518 tys., a trzeci - 466 tys.

Dla porównania, na początku sezonu 2019/2020 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 10 do 24 września 2019 roku) oglądało średnio 962 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału 4+, 4,33 proc. w 16-49 oraz 6,20 proc. w 16-59. Audycja straciła 415 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP2 (10,34 proc.). Drugi jest TVN (8,22 proc.), a trzeci - Polsat (6,61 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” to program Telewizji Polskiej, w którym prezentowane są reportaże interwencyjne. Audycja zadebiutowała w październiku 1999 roku przez pierwsze 20 lat nadawana była w TVP2. Od jesieni 2019 roku program oglądać można w TVP1.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
puerto-rico
Specjalista pomajstrował i popsuł Trójkę, poszedł gdzie indziej, psuje dalej co innego.
odpowiedź
User
?
To bardzo dużo, biorąc pod uwagę, że wyrosły co najmniej 3 tego typu programy u konkurencji.

Co do Rogalskiego - no cóż trzeba sobie powiedzieć jasno facet nioc złego nie zrobił, zakłócił jedynie ciepłe picie sobie e z dziubka nudnej flegmy jakie od wielu lat odbywało się w Trójce, wbrew wszystkiemu (wynikom słuchalności, trendom w kulturze, wzorcom na świecie).

Rogalski reprezentował legalnie wygrana władze, która jako właściciel weszła ewegzekwowac swoje prawa.

Ja mu zycze dalej jak najlepiej, pani Gacek złamano życie? To co są wśród nas tacy ktorzy maja do końca życia mieć zagwarantowaną lekka robotę za nasze podatki? Na podstawie predyspozycji? Tej wady wymowy?
odpowiedź
User
Gdy tworzył Uwagę TVN był super, teraz " kanalia"
Specjalista pomajstrował i popsuł Trójkę, poszedł gdzie indziej, psuje dalej co innego.


No Mirosław Rogalski jest autorem sukcesu Uwagi w TVNie.
Problemem jest jedynie to, ze dziś "nie po tej stronie"

Ludzie maja różne przekonania, otre należy szanować.

Nie placzcie tak za Trójka w dawnym, nie sluchanym kształcie, jeśli byłoby zapotrzebowaniem - zgredy i ich muminki odnajadą się
w projektach. A jeśli obrona jest słomianym zapałem i skończy się na pińciu złotych wrzucony w patronaite, no to znaczy, ze działalność takich osób nie budzimzainteresowania. Blożka sobie pisać, gadac do jutiuba, ale nie wymuszać płacenia za to.
W większości te wszystkie audycje trojkowe nie były żadna misja. Prywatne zainteresowania autorów, na kszt panstwa.

odpowiedź