SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny z serii „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w I półroczu

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadków znalazł się „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 55 851 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 7,30 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 16,64 proc. do 51 446 egz. Magazyn ten jest wydawany od lutego ub.r.

Z siódmego na trzecie miejsce awansował magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 42 842 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 29,31 proc. - największy w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 14,54 proc. do 37 154 egz., odnotował „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 5.

W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Lego Ninjago”, wyniosła 52 069 egz., po spadku względem czerwca 2016 roku o 8,90 proc. Drugi był magazyn „Lego Nexo Knights” (42 096 egz.; w dół o 14,05 proc.). Podium uzupełnia „Zabawy i Marzenia z Barbie”, który awansował z miejsca czwartego (Egmont Polska; 45 089 egz.; do góry o 27,46 proc.).

Jedynym wzrostem, wynoszącym 7,33 proc. do 23 260 egz., pochwalić się mogły „Auta”.
Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) - było to 20,56 proc. do poziomu 24 928 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Magazyny z serii „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w I półroczu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl