SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makłowicz, Różczka, Pietrucha, i Topa w kampanii „Jeszcze żywy karp” (wideo)

Od początku grudnia trwa kampania „Jeszcze żywy karp” promująca humanitarne traktowanie ryb sprzedawanych na Boże Narodzenie. Twarzami akcji są Magdalena Różczka, Julia Pietrucha, Roberta Makłowicz, Magdalena Popławska i Bartłomiej Topa.

Kampania „Jeszcze żywy karp” zachęca do kupowania na Święta karpi i innych ryb z lodu lub mrożonych, a nie żywych. W ramach akcji na początku grudnia zbierano podpisy pod petycją do Głównego Lekarza Weterynarii w sprawie przestrzegania „Ustawy o ochronie zwierząt” i humanitarnego podejścia do masowo sprzedawanych ryb. W internecie i radiu emitowane są też reklamy z ambasadorami kampanii: znanymi z jej poprzednich edycji Magdaleną Różczką, Julią Pietruchą i Robertem Makłowiczem, a także biorącymi w niej udział pierwszy raz Magdaleną Popławską i Bartłomiejem Topą.





Całą kampanię organizuje Klub Gaja. Kreację na jej potrzeby na zasadach non profit przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers.

Dołącz do dyskusji: Makłowicz, Różczka, Pietrucha, i Topa w kampanii „Jeszcze żywy karp” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl