SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MasterCard ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej

MasterCard szuka agencji do obsługi swojego globalnego budżetureklamy cyfrowej.

Firma zwróciła się do agencji, które w różnym zakresie jużpracują dla niej, a także takich, które nie mają z nią żadnychzwiązków. Ostateczna lista uczestników przetargu ma powstać dokońca lipca.

MasterCard chce w ten sposób zrestrukturyzowaćswoje działania w zakresie cyfrowego marketingu. Do tej pory firmawspółpracowała w tym zakresie z różnymi agencjami w różnychkrajach, a teraz chce wybrać jedną globalną agencję.

W Wielkiej Brytanii cyfrowy budżet MasterCard od sierpniaubiegłego roku obsługuje MRM Worldwide, podczas gdy jej siostrzanaagencja McCann Erickson jest odpowiedzialna za działania reklamowemarki w mediach tradycyjnych.

Dołącz do dyskusji: MasterCard ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl