SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej klientów UPC Polska, ale rośnie internet i telewizja cyfrowa

Sieć kablowa UPC Polska razem z przejętą siecią Aster na koniec II kwartału br. miała 1 478 800 abonentów, czyli mniej niż trzy miesiące wcześniej. Wzrosła za to liczba klientów korzystających z poszczególnych usług - telewizji cyfrowej, internetu i telefonii.

Przez II kwartał br. łączna liczba abonentów UPC Polska zmalała o 14 100. Operator w komunikacie tłumaczy tę sytuację odłączeniami klientów usługi analogowej, a także przypadającym na czerwiec zakończeniem umów terminowych podpisywanych przez studentów.

Najwięcej abonentów na dzień 30 czerwca br. korzystało z usługi dostępu do internetu. Było to 809 600 klientów, czyli o 9 300 więcej niż na koniec I kwartału br.

Drugą najpopularniejszą usługą operatora była telewizja cyfrowa mająca 688 900 klientów, o 56 tys. więcej niż na koniec I kwartału br. Liczba klientów wyłącznie telewizji analogowej spadła w tym okresie z 678 000 do 638 700.

Najmniej osób korzystało z telefonii stacjonarnej. Na koniec I półrocza było to 417 400, czyli o 21 200 więcej niż trzy miesiące wcześniej

Wzrosła też łączna liczba usług świadczonych przez sieć o 17 400 do poziomu 2 554 600. Na koniec II kwartału z pakietów dwóch lub trzech usług korzystała prawie połowa abonentów.

Dołącz do dyskusji: Mniej klientów UPC Polska, ale rośnie internet i telewizja cyfrowa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient UPC
A to ciekawe. Portal Media2 podje inne dane o abonnetach telewizji cyfrowej UPC: "W drugim kwartale 2012 roku UPC Polska obsługiwała 688,9 tys. abonentów telewizji cyfrowej, co oznacza kwartalny wzrost o 26,2 tys. abonentów." i "Jednak spadek liczby abonentów telewizji analogowej jest o 13,1 tys. jest większy niż przyrost w tym czasie nowych abonentów telewizji cyfrowej."

Ktoś podaje będne dane.


odpowiedź
User
klient cyfryplus
Ja nie widzę sprzeczności. Oba źródła podają tak samo.
Klientów telewizji cyfrowej przybyło. Klientów internetu przybyło. Klientów telefonii przybyło. Klientów telewizji analogowej ubyło.
W sumie liczba abonentów spadła, ale liczba sprzedanych usług wzrosła, bo większość klientów korzysta z więcej niż jednej usługi.
odpowiedź