SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monster Munch obsługiwane przez Hand Made

Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Jednym z celów marki jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców, głównie pokolenia Z. 

Agencja podkreśliła w komunikacji brand hero marki - charakterystycznego duszka, który jest zabawnym komentatorem rzeczywistości. Hand Made odpowiada za przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz przeprowadzenie aktywacji konsumenckich.

- W komunikacji skupiliśmy się na znalezieniu formatu, który pozwoli przekazać beztroski charakter i “odmłodzi” grupę odbiorców marki. Nasz Duszek (czyli uosobienie Monster Munch) podkreśla relacyjność - tak ważną dla generacji Z - mówi Alicja Kwiatkowska-Kłącz, strategy manager w Hand Made.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Monster Munch to znane i lubiane chrupki firmy Lorenz w kształcie charakterystycznych duszków.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Dołącz do dyskusji: Monster Munch obsługiwane przez Hand Made

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl