SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Muppety" w kampanii produktów marki Bosch

Marka Bosch uruchomiła promocję związaną z nadchodzącą premierą filmu Disneya "Muppety". Wspiera ją kampania w prasie, punktach sprzedaży i internecie, którą przygotowały firmy 3M projekt, Insignia i BSH.

Od 10 grudnia przy zakupie drobnego AGD marki Bosch można wygrać nagrody. Co tydzień do wygrania są 4 ekspresy do kawy Tassimo, 10 maskotek Muppetów oraz 100 voucherów do kina na film Dinseya "Muppety", którego premiera będzie miała miejsce 20 stycznia 2012 r. Akcja będzie trwać do 12 lutego 2012 r.

Działania promocyjne obejmą prasę i internet. Reklamy prasowe żelazek, odkurzacza, blendera oraz robota kuchennego, z udziałem bohaterów filmu "Muppety", znajdą się w kilkunastu tytułach prasy wnętrzarskiej, kobiecej, kulinarnej i opiniotwórczej. Kampania potrwa dwa miesiące.

Z kolei na Facebooku można wziąć udział w konkursie "Na tropie Muppetów" . Podążając śladem bohaterów filmu internauci będą w każdym tygodniu poszukiwać drobnego sprzętu marki Bosch, który ukryty został w różnych miastach świata. Codziennie, od poniedziałku do piątku, publikowane są krótkie podpowiedzi, na podstawie których można zgadnąć, gdzie ukryte zostało żelazko, suszarka czy prostownica. Internauci, którzy najszybciej odkryją zagadkę, otrzymają drobne urządzenia AGD, maskotki i bilety do kina. Konkurs trwa 8 tygodni. Dla użytkowników Facebooka przygotowana została także specjalna aplikacja "Muppety są wśród nas" .

Za kreację layoutów prasowych i przygotowanie materiałów POS odpowiadał 3M projekt. Opracowaniem i działaniami w internecie zajęła się agencja Insignia. Zakup reklam prasowych leżał po stronie firmy BSH – producenta ekspresów Tassimo.

Dołącz do dyskusji: "Muppety" w kampanii produktów marki Bosch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl