SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne - rekord portalu Wirtualnemedia.pl

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 558 tys. użytkowników, którzy wykonali prawie 3,3 mln odsłon - to nasz najlepszy wynik w historii badania Megapanel PBI.

Strony Money.pl zyskały w skali roku 180 tys. real users i awansowały na pierwsze miejsce. Witryny Onetu zanotowały 390 tys. real users mniej niż przed rokiem, a serwisy WP i Orange - 290 tys. mniej.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 908 039 50 256 367 19,48% tak
2 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 738 571 80 651 199 18,64% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 231 834 57 942 224 16,11% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 967 269 27 275 794 14,79% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 2 102 468 23 617 600 10,48% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 866 075 46 132 741 9,30% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 293 603 24 872 056 6,45% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 983 093 7 113 997 4,90% tak
9 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 859 423 11 921 886 4,28% tak
10 Grupa Gofin.pl 808 806 13 903 057 4,03% tak
11 Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 750 141 9 077 458 3,74% tak
12 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 722 728 16 949 057 3,60% tak
13 nf.pl 650 051 5 803 704 3,24% tak
14 Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo 591 542 3 549 682 2,95% tak
15 wirtualnemedia.pl 558 947 3 292 154 2,79% tak
16 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 506 590 3 029 525 2,53% tak
17 krs-online.com.pl 431 963 - 2,15%  
18 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 423 582 4 131 099 2,11% tak
19 Grupa Puls Biznesu 381 325 8 416 740 1,90% tak
20 ebroker.pl 365 692 - 1,82%  


Informacje i publicystyka

Strony WP i Orange zyskały w skali roku 230 tys. real users, a witryny Onetu straciły 190 tys. Przy czym WP i Orange zanotowała 8 mnl odsłon mniej, a Onet 23 mln więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 863 901 285 892 290 34,22% tak
2 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 661 107 308 743 541 33,21% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 6 082 171 225 005 362 30,32% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 526 735 99 771 801 22,57% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 4 010 490 101 412 966 19,99% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 549 780 95 247 693 17,70% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 3 263 866 62 853 257 16,27% tak
8 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 819 897 94 431 203 14,06% tak
9 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 2 358 841 19 368 852 11,76% tak
10 Grupa Netshare - Informacje i publicystyka 1 706 860 33 097 460 8,51% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 268 381 12 447 961 6,32% tak
12 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 268 302 10 166 648 6,32% tak
13 Grupa Trojmiasto.pl 1 076 318 55 578 452 5,37% tak
14 natemat.pl 1 022 344 - 5,10%  
15 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 966 308 36 556 282 4,82% tak
16 Grupa Google - Informacje i publicystyka 928 073 - 4,63%  
17 Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka 879 702 6 615 649 4,39% tak
18 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 847 009 10 860 825 4,22% tak
19 Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 758 475 12 724 425 3,78% tak
20 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 714 050 - 3,56%  


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 245 tys. użytkowników mniej niż przed rokiem. Serwisy Onetu zyskały w skali roku 1,57 mln real users, natomiast witryny WP i Orange straciły 695 tys. real users, a strony o2 - aż 1,8 mln.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 13 448 996 - 67,04%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 295 655 257 262 747 36,37% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 480 737 408 629 468 27,32% tak
4 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 367 960 186 237 033 21,77% tak
5 filmweb.pl 4 190 587 254 960 089 20,89% tak
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 130 454 235 337 044 20,59% tak
7 Grupa Spilgames 4 108 479 - 20,48%  
8 Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 659 351 221 421 466 18,24% tak
9 goodgamestudios.com 3 256 114 - 16,23%  
10 Grupa Ipla 3 204 316 26 313 072 15,97% tak
11 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 868 460 119 626 677 14,30% tak
12 tekstowo.pl 2 846 440 41 988 402 14,19% tak
13 Grupa Kwejk.pl 2 778 679 - 13,85%  
14 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 654 797 - 13,23%  
15 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 609 830 37 751 866 13,01% tak
16 bigpoint.com 2 099 456 - 10,47%  
17 besty.pl 1 861 249 - 9,28%  
18 cda.pl 1 798 874 51 013 491 8,97% tak
19 niepraawdopodobne.com.pl 1 779 881 - 8,87%  
20 zalukaj.tv 1 776 439 - 8,86%  


Motoryzacja

Serwisy Allegro straciły przez rok 470 tys. real users i 62 mln odsłon. Za to strony Onetu odwiedziło 475 tys. użytkowników więcej niż w marcu ub.r., a strony WP i Orange - 200 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 3 798 812 361 839 540 18,94% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 438 435 52 164 579 12,16% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 166 770 33 864 079 10,80% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 487 512 24 453 867 7,42% tak
5 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 217 269 13 666 593 6,07% tak
6 autocentrum.pl 1 195 259 27 816 122 5,96% tak
7 tablica.pl - tablica.pl - motoryzacja 1 161 863 212 988 299 5,79% tak
8 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 065 552 17 698 108 5,31% tak
9 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 864 541 22 832 855 4,31% tak
10 Grupa Mobile 600 943 - 3,00%  
11 Grupa Auto.pl 579 648 7 115 993 2,89% tak
12 gumtree.pl - motoryzacja 481 509 - 2,40%  
13 Grupa V10.pl - Motoryzacja 458 445 - 2,29%  
14 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 443 539 2 532 338 2,21% tak
15 Grupa NextWeb Media - autokult.pl 349 951 2 646 743 1,74% tak
16 etransport.pl 333 722 - 1,66%  
17 Grupa O2.pl - Motoryzacja 307 945 7 269 887 1,54% tak
18 Grupa Next Infor - Motoryzacja 294 407 1 202 479 1,47% tak
19 scigacz.pl 283 486 3 677 570 1,41% tak
20 blablacar.pl 229 039 - 1,14%  


Budownictwo i nieruchomości

Strony Gazeta.pl odwiedziło 180 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej. Natomiast witryny Polskapresse zyskały w skali roku 655 tys. real users i 12 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 631 529 20 903 994 8,13% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 459 679 39 959 628 7,28% tak
3 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 1 362 679 43 815 170 6,79% tak
4 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 083 290 38 600 281 5,40% tak
5 gumtree.pl - nieruchomosci 617 326 - 3,08%  
6 tablica.pl - tablica.pl - nieruchomości 568 035 34 672 729 2,83% tak
7 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 567 442 27 538 145 2,83% tak
8 Grupa Melog.com - domy.pl 534 098 12 716 548 2,66% tak
9 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 528 233 9 522 974 2,63% tak
10 Grupa Budujemydom.pl - Budownictwo, nieruchomości 435 801 2 192 184 2,17% tak
11 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 411 105 21 382 024 2,05% tak
12 forumogrodnicze.info 349 451 - 1,74%  
13 swiatkwiatow.pl 313 349 2 682 088 1,56% tak
14 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 302 325 1 699 943 1,51% tak
15 Grupa Morizon S.A. 268 215 3 490 453 1,34% tak
16 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 259 688 - 1,29%  
17 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 215 359 3 497 152 1,07% tak
18 Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl 208 461 787 681 1,04% tak
19 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 198 901 870 114 0,99% tak
20 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 198 842 2 811 167 0,99% tak


Edukacja

Witryny Wikipedii zyskały w skali roku 220 tys. użytkowników. Natomiast strony Google straciły 760 tys. real users, a strony Gazeta.pl - 530 tys. real users i 5,5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 808 628 - 48,90%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 023 640 - 25,04%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 120 987 25 088 213 15,56% tak
4 zadane.pl 2 096 364 - 10,45%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 716 330 13 986 540 8,56% tak
6 Grupa Onet.pl - Edukacja 1 434 268 7 015 672 7,15% tak
7 bryk.pl 1 092 377 4 583 897 5,45% tak
8 Grupa O2.pl - Edukacja 1 046 345 8 944 239 5,22% tak
9 szkolnictwo.pl 911 104 - 4,54%  
10 pl.bab.la 833 324 - 4,15%  
11 Grupa GG Network - megaslownik.pl 745 903 8 552 505 3,72% tak
12 Grupa Netstel - Edukacja 662 716 - 3,30%  
13 klp.pl 581 887 - 2,90%  
14 Serwisy edukacyjne PWN 503 185 - 2,51%  
15 Grupa Ling.pl 473 195 6 200 402 2,36% tak
16 shvoong.com 393 145 - 1,96%  
17 translate.pl 378 217 - 1,89%  
18 Grupa Edgard 358 328 - 1,79%  
19 ang.pl 356 220 - 1,78%  
20 translatica.pl 343 727 - 1,71%  

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne - rekord portalu Wirtualnemedia.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BaN
WM - po usunięciu udeckiego cenzora - są w tej chwili jedynym źródłem miarodajnej, branżowej, a nawet wielobranżowej informacji. Pozostałe serwisy są serwisami swoich partyjek.
0 0
odpowiedź