SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden chce zachęcać do aktywności fizycznej w kampanii #KołaZainteresowań

Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy.

Pod hasztagiem #KołaZainteresowań firma chce zbudować społeczność osób aktywnie spędzających czas wolny i przestrzeń do wymiany doświadczeń. W mediach społecznościowych pojawią się inspirujące treści, porady oraz pomysły skierowane dla rowerzystów, biegaczy oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych.

Swoją perspektywę na aktywności indywidualne lub w gronie rodzinnym będą pokazywać influencerzy zaangażowani w akcję, która potrwa do połowy lipca. Do promocji akcji firma zaprosiła aktorki Joannę Jabłczyńską i Agnieszkę Sienkiewicz oraz twórców internetowych: Szajbajka i Technostrefę.

Nationale-Nederlanden zachęca do aktywności fizycznej

Nationale-Nederlanden uruchomi również mobilne, bezpłatne serwisy rowerowe połączone z usługą bike fittingu oraz punktem ładowania i serwisowania e-hulajnóg. Poza serwisowaniem i naprawą sprzętu eksperci pomogą dopasować rower do użytkownika – doradzą w doborze ramy czy regulacji siodełka, aby zwiększyć komfort jazdy.

W trzy kolejne weekendy (29-30 maja, 5-6 czerwca i 12-13 czerwca) mobilne serwisy Nationale-Nederlanden staną w punktach znajdujących się na trasach najpopularniejszych polskich szlaków rowerowych: Green Velo, Velo Baltica i Szlaku Orlich Gniazd. Dokładne miejscowości będą ogłaszane podczas transmisji live z ambasadorami akcji.

Kampania #KołaZainteresowań promuje ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkowników „Na dwa koła”, które dostępne w ofercie Nationale-Nederlanden i ING Banku Śląskiego.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden chce zachęcać do aktywności fizycznej w kampanii #KołaZainteresowań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl