SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Nękająca reklama Biedronki, przesłodzona rzeczywistość"

Od dłuższego czasu nęka mnie z ekranu telewizora nowa reklama Biedronki. Nie spodziewałem się, że po bańkach T-mobile będzie mnie mogło znowu coś aż tak irytować. Mam już dosyć tej przesłodzonej rzeczywistości - pisze Bartosz Konopka z Instytutu Rozwoju Reklamy.

Dołącz do dyskusji: "Nękająca reklama Biedronki, przesłodzona rzeczywistość"

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zed
Strzał w stopę - tyle kasy na rebranding i piesenka dzieci z przedszkola! Mega porażka.
0 0
odpowiedź
User
Ela
Rzeczywiście,ta reklama jest potworna!!! Szkoda mi "gadających" sałat,śliwek węgierek,ogórków i ziemniaków,ktorym się upiekło...
0 0
odpowiedź
User
I/O
Nie ukrywam, że poprzednie spoty z oparte o grę słów były naprawdę udane.
Ale ten jest fatalny!
A piosenka brzmi jak z reklamy "Zieleniaka pani Lodzi" przy ulicy Pcimskiej (nagranej w jakimś prywatnym miejskim* radiu)

____________________________________________________
* miasto ca 50 000 mieszkańców ;)
0 0
odpowiedź