SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa usługa dla agencji PR

Jeff Davis, specjalista w dziedzinie technologicznego PR, stworzył nową firmę - Food Fete

Ma ona wprowadzić narzędzia PR na rynek żywności
i napojów. Food Fete zajmie się obsługą medialną podczas najważniejszych pokazów technologicznych, organizowanych przez przedsiębiorstwa produkujące żywność.
Pierwszą imprezę Davis planuje zorganizować w San Francisco, podczas styczniowego pokazu Fancy Food Show. Będzie to event przygotowany dla maksymalnie 50 firm.

Davis chce zaprosić na zabawę tylko kluczowych dziennikarzy, zajmujących się rynkiem spożywczym. Podczas trwania
Davis' Fete dziennikarze będą mogli spróbować potrawy i przeprowadzić wywiady z producentami.

 - Pracowałem w ten sposób 6 - 8 razy. Za każdym razem firmy biorące udział w imprezie osiągały zamierzone rezultaty - powiedział Davis - Food Fete nie będzie konkurować z firmami PR o klientów z rynku żywnościowego. Zależy mi raczej na nawiązaniu współpracy z firmami PR, aby te wykorzystywały moje usługi przy obsłudze swoich klientów - dodał.

Cena za udział w Food Fete nie jest jeszcze ostatecznie ustalona. Najprawdopodobniej będzie ona zbliżona do ogólnie przyjętych kosztów związanych z wystawianiem się na targach i tego typu wydarzeniach.

Według Davisa ten sposób prezentacji firm, ma zainteresować dziennikarzy ze względu na możliwość prowadzenia bardziej swobodnych rozmów
z przedstawicielami firm, niż dzieje się to podczas zwykłych targów.
Źródło: PRWeek - Piar.pl

Dołącz do dyskusji: Nowa usługa dla agencji PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl