SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe funkcje Działu Marketingu Mediatak

Od 21 maja powstaje Dział Marketingu Mediatak, w skład którego wchodzić będą dział Komunikacji Marketingowej oraz dział Badań i Planowania Mediów.

Funkcją nowego działu ma być doradztwo mediowe, dostarczanie klientom rozwiązań w zakresie planowania kampanii reklamowych oraz promocja zalet prasy regionalnej.

Komunikacja marketingowa opierać się będzie na działaniach bezpośrednio skierowanych do klientów i intensywnej reklamie.

Do zadań działu Badań i Planowania należy planowanie kampanii reklamowych, analiza rynku prasy oraz badania marketingowe prasy codziennej, zlecane przez Mediatak.

Szefem Działu Marketingu zostaje Waldemar Izdebski, dyrektor dotychczasowego Działu Badań i Planowania Mediów.Kierownikiem badań i planowania – Rafał Wiśniewski.

Dołącz do dyskusji: Nowe funkcje Działu Marketingu Mediatak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl