SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy zespół w agencji Peppermint

Agencja Peppermint powołała specjalny zespół do obsługi kampanii btl dla marki Amica. Obecnie trwają prace nad realizacją pierwszych projektów

"Amica jest w bardzo ciekawym momencie swojego rozwoju. Nowy zespół marketingu postawił przed sobą ekscytujące cele. Aby stać się prawdziwym partnerem w realizacji tych celów postanowiliśmy stworzyć dedykowany Amice zespół doświadczonych praktyków. Specjaliści wchodzący w jego skład wcześniej opracowywali mechanizmy, koncepty i egzekucje kreatywne programów btl-owych dla takich firm jak Nestle, VW, BZWBK, Bosch-Siemens, Skoda, Bestfoods. Źródło sukcesów projektowanych kampanii upatruję właśnie w doświadczeniu jakie wnoszą do pracy członkowie zespołu oraz w ich partnerskiej współpracy z działami marketingu i sprzedaży Klienta" - powiedział Janusz Plencler Dyrektor Strategiczny agencji PEPPERMINT.

W skład zespołu wchodzą: Mariusz Tylkowski Account Executive, Koralia Cyrulik Account Executive, Ryszard Drąg Trade Marketing Manager, Piotr Kozielczyk Art Director, Jarek Ostaszewski Graphic Designer, Arek Orwat Graphic Designer. Na czele zespołu stanął Janusz Plencler Dyrektor Strategiczny agencji PEPPERMINT.

Agencja wygrała budżet btl marki Amica w drodze przetargu. Umowa obejmuje opracowanie strategii btl oraz realizację kampanii btl. W ramach budżetu Peppermint przygotowuje kampanie skierowane do konsumentów oraz do hurtu i detalu.

Informacje o członkach zespołu Amica:

Koralia Cyrulik Account Executive - absolwentka kierunku Marketing i Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W latach 1995-2003 pracowała w agencji reklamowej Just, gdzie od 1997 roku kierowała zespołem obsługującym Volkswagena. Była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji wielu kampanii, m.in. wprowadzających na rynek nowe modele Golfa, Passata i Polo.

Mariusz Tylkowski Account Executive - absolwent kierunku Marketing i Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę rozpoczynał jako Marketing Manager w firmie Cortal (oddział koncernu DuPont). Doświadczenie reklamowe i poligraficzne zdobywał jako kierownik CGS Studio. Pracował m.in. dla Lorenz Bahlsen, Aquaform, Wavin. W firmie PEPPERMINT współuczestniczył przy obsłudze takich firm jak: Lorenz Bahlsen; Aquaform, Skoda Auto Polska, PURATOS Polska.

Ryszard Drąg Trade Marketing Executive - z wykształcenia architekt. Od początku lat 90-tych manager w działach sprzedaży i marketingu koncernów DMS, Bestfoods i Nestle. Odpowiadał między innymi za marki Alsa, Knorr, Hellmann's, Amino, Fruttissima, Yoco. Posiada szeroką wiedzę z zakresu trade marketingu, w szczególności z zagadnień związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, organizacją promocji, konkursów, programów lojalnościowych i sponsoringu.

Jarek Ostaszewski Graphic Designer - w branży reklamowej jako grafik od 9 lat. Najpierw pracował w Agencji Edytor, później przez 5 lat w Agencji Just, przez rok w Tutti Bambini w Wielkiej Brytanii.

Piotr Kozielczyk Art Director - absolwent ASP w Poznaniu, kierunku Fotografia. Ma na swoim koncie udział w kilku wystawach w Poznaniu, Łodzi, Bratysławie. Od 1996 praca na stanowisku grafika, później Art Director w GP&D, następnie na tym samym stanowisku w Agencji JUST. Pracował nad projektami dla marek: BZ WBK, Wavin, Koło, Volkswagen.

Arkadiusz Orwat Graphic Designer - absolwent Wychowania Plastycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Przez 8 lat pracował w firmie Axel Studio, gdzie tworzył strategie komunikacji oraz egzekucje kreatywne m.in. dla Philips Lighting Poland, Podravka International, Skoda Auto Polska, Energetyka Poznańska.

Dołącz do dyskusji: Nowy zespół w agencji Peppermint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl