SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen: 11,1 mln widzów meczu Polska-Senegal w TVP1 i TVP Sport

Mecz reprezentacji Polski z Senegalem na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 11,13 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia przegranego przez reprezentację Polski spotkania pokazanego w TVP1 wyniosła 9,28 mln osób. Przełożyło się to na 65,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 68,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 66,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,86 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 13,01 proc., 14,25 proc. i 14,62 proc. udziału.

Przynajmniej przez 1 minutę mecz oglądało 14,15 mln widzów w 4+ na głównej antenie oraz 3,76 mln w stacji sportowej. Z kolei moment najwyższej chwilowej widowni w Jedynce miał miejsce w godz. 18.53-18.54 - wyniósł on 10,82 mln oglądających (udział stacji w tym momencie wynosił 69,72 proc.), a w TVP Sport - w godz. 18.39-18.40 - 2,1 mln oglądających (13,84 proc.; dane peaków udostępniła nam Telewizja Polska).

Łączna widownia pojedynków na obu antenach wyniosła 11,13 mln osób (78,14 proc., 82,45 proc. i 81,15 proc. udziału).

Według MOR mecz miał o 5,4 mln widzów więcej niż według NAM

Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze opublikował dane z alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez publicznego nadawcę. Z tych wyników wynika, że średnia widownia meczu Polski z Senegalem na obu antenach wyniosła 16,53 mln widzów (14,71 mln w TVP1 i 1,82 mln w TVP Sport), a w szczytowym momencie wzrosła do 18,77 mln (odpowiednio 16,90 mln i 1,88 mln).

Wczoraj opublikowaliśmy wyniki oglądalności Nielsen Audience Measurement (dane tej firmy są powszechnie uznawane przez rynek z pominięciem Telewizji Polskiej, która je krytykuje). Dotyczyły pierwszych czterech dni mundialu. Z tych danych wynika, że średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w TVP1 lub TVP2 wyniosła 2,54 mln osób (z czego 2,90 mln w pierwszej stacji i 1,90 mln w drugiej), na antenie TVP Sport - 798 tys. oglądających, a łącznie (emisja w TVP1 lub TVP2 oraz w TVP Sport) - 3,33 mln widzów.

Telewizyjna Jedynka wczoraj była najchętniej oglądaną stacją dnia. Jej średni dobowy udział według NAM wyniósł 24,05 proc. Drugi był Polsat (7,97 proc.), trzecia - TVP2 - 7,84 proc., czwarty - TVN - 7,71 proc., a piąty - TVP Sport - 4,61 proc.

Pokazane po meczu „Wiadomości” w samej TVP1 oglądało 3,08 mln widzów (23,3 proc. udziału), a „Alarm!” - 1,49 mln osób (10,7 proc.).

Mistrzostwa w Rosji odbywać się będą do 15 lipca 2018 roku. Oprócz wspomnianych wyżej anten sportową imprezę oglądać można w kanałach TVP 4K oraz Canal+ Ultra 4K, ale stacje te nie są objęte monitoringiem oglądalności.

Reprezentacja Polski swoje kolejne mecze fazy pucharowej rozegra 24 czerwca o 20.00 (z Kolumbią) i 28 czerwca o 16.00 (z Japonią).

Dołącz do dyskusji: Nielsen: 11,1 mln widzów meczu Polska-Senegal w TVP1 i TVP Sport

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bartek33r
Napewno tyle nie oglądało tvp Kłamie wszystko...
odpowiedź
User
Piwosz
SHR 78.14% Ciekawe jak to się ma do pomiaru MOR? Bo jak dodamy jeszcze 5 milionów widzów to tu SHR by był wyższy niż 100% :P
odpowiedź
User
trek
Ja wytrzymałem tylko 5 minut na początku drugiej połowy...
odpowiedź