SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję

23. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,03 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 21. serii, widownia produkcji wzrosła o 60 tys. oglądających. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,32 mln zł.

Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM GrupaArtur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki 23. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 27 lutego do 14 maja br. Oglądało je średnio 3,03 mln widzów. Przełożyło się to na 20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek serii z 16 kwietnia. Zgromadził przed telewizorami 3,28 mln oglądających.

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” wzrosła o 60 tys. osób. Wówczas 21. edycja produkcji średnio przyciągała przed ekrany 2,97 mln osób, co przełożyło się na 20,45 proc. udziału w 4+, 10,30 proc. w 16-49 oraz 15,47 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 10,85 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 9,03 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne oraz serial „Będzie dobrze, kochanie”; 3,43 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 23” wyniosły 9,32 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 21” zarobił z reklam 10,26 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial produkuje ATM Grupa.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: 23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Świetnie, to bardzo dobry serial. Dobrze, że widownia dopisuje i daje Jedynce pozycję lidera we wszystkich grupach.
odpowiedź
User
Rafik
klapa i klapa gnioty... porażkaaaaaa
odpowiedź
User
Seba
TVP powinna wprowadzić do NTC tvp seriale i puszczać wszystkie premiery również tam np z godzinnym opóźnieniem (lub wyprzedzeniem) odebrała by w ten sposób sporo widzów konkurencji
odpowiedź