SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

704 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” gromadził średnio 704 tys. widzów, o 129 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.

Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał WencekAneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Program „Superpies” emitowany był na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, w okresie od 2 marca do 4 maja br. Średnia widownia cyklu wyniosła 704 tys. osób, co przełożyło się na 6,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 881 tys. osób.

Dla porównania, rok temu pierwszy sezon cyklu gromadził 575 tys. osób, co przełożyło się na 5,81 proc. udziału w 4+, 6,20 proc. w 16-49 oraz 6,32 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie nadawania misyjnego projektu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. konkursy pucharu świata w skokach narciarskich i teleturniej „Jaka to melodia?” osiągała 15,82 proc. udziału. Drugi był TVN („Dorota inspiruje” i „36,6” - 7,12 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „Zmiennicy” i „Panorama” - 5,42 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajął trzecie miejsce.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej edycji programu wyniosły 4,10 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku cyklu widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną 2017 roku - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 704 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SDDS
TVP1 wygrywa w komercyjnej? HAHAHA
odpowiedź