SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)

Pod hasłem „Party Like a Lord” zaczęła się kampania reklamowa piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska), której finałem będzie impreza w Warszawie. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

W ramach kampanii „Party Like a Lord” prowadzony jest konkurs, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę 27 września w Warszawie. W konkursie należy na stronie Somersby.pl wpisać kod z promocyjnego opakowania tego piwa, a następnie korzystając z wirtualnych pocztówek, przekonać, że zasługuje się na tę wejściówkę.

Konkurs potrwa do 19 września, a jego obsługą zajmuje się agencja Lemon Sky JWT.

Akcję wspierają materiały POS oraz 10-sekundowy spot emitowany w telewizji (m.in. w TVN, TVP i Polsacie).

Kreacją reklam zajęła się agencja Lemon Sky JWT, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „Party Like a Lord” w imprezowej kampanii Somersby (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
copy
Bardzo fajne. Gratulacje.
odpowiedź