SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay’s (wideo)

Pod hasłem „Wymyśl nowy smak” ruszyła promocja chipsów Lay’s. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występuje Paweł Wilczak.

W promocji „Wymyśl nowy smak” do 12 listopada można przesyłać pomysły na nowe smaki chipsów Lay’s. Spośród zgłoszonych propozycji jury, w którym zasiada m.in. Pascal Brodnicki, wybierze cztery smaki. Wiosną przyszłego roku zostaną one wprowadzone do sprzedaży, a wszyscy zainteresowani będą mogli głosować na najlepszy z nich. Jego autor zostanie dodatkowo nagrodzony – otrzyma 1 proc. ze sprzedaży wymyślonych przez siebie chipsów.


Promocji – prowadzonej na zlecenie Frito Lay Poland przez agencje BBDO Warszawa i Just Mobile – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą jest aktor Paweł Wilczak. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

Dołącz do dyskusji: Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay’s (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
snom
jeden procent ze sprzedaży? ciekawe ile to wyniesie
0 0
odpowiedź
User
Tester
Minimalna kwota do 50 tysiaków ale to mało zważywszy na fakt, iż aby móc przystąpić do finalnego etapu trzeba: wypełnić umowę o przeniesieniu praw autorskich i oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku (np. reklama). Ponadto 1 % jest wyliczony za okres sprzedaży (smaku, który wygrał) tylko od lutego do grudnia 2011. Podsumowując : jeśli pomysł będzie extra to firma zarobi krocie choćby ze sprzedaży pomysłu na smak na innych rynkach (krajach) a ponadto od roku 2012 pomysłodawcy smaku nie należą się żadne pieniądze ze sprzedaży plus obowiązkowy udział uczestnika w działaniach marketingowo reklamowych ... trochę mało tych pieniążków dają ;) taki mała ściema ...
20 12
odpowiedź
User
Bruce
Bravo Lays, to jest super pomysł i fajna realizacja. Wilczak w reklamie wypada bardzo dobrze, a robota Art Directora i Copywritera to jak na nasz ryneczek - miód malina.
A Pan, Panie Tester pewnie siedzi na jakimś helpdesku za dwa tysiaki i mysli że szybko liczy. Może i szybko, ale głupio. Lays na świecie przebadał już wszystkie mozliwe smaki, w tym pewnie i "poranny oddech" i "zasŁany Pampers", wiec nie chodzi tu o odkrywanie Ameryki, tylko zaangażowanie, konsumentów. Kapujesz Panie Tester?
20 12
odpowiedź