SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsza telewizyjna kampania Ceramiki Tubądzin

Premierowa kampania telewizyjna przygotowana przez Just dla Ceramiki Tubądzin ruszyła 8 maja.

Jest to pierwsza, w historii reklamy marki Tubądzin, obecność w telewizji.

Kampania jest odzwierciedleniem budowanego konsekwentnie od 2003 roku wizerunku Tubądzina jako Stylisty Twojego wnętrza. Do tej pory jednak działania reklamowe obejmowały prasę wnętrzarską i kobiecą, szeroko rozumiany outdoor oraz działania BTL.

Tym razem medium wiodącym jest telewizja (TVP, POLSAT, TV4,  TVN, TVN7, TVN Style, AXN i Hallmark). Motywem przewodnim spotu jest katalog najpiękniejszych aranżacji. Przewrócenie kartki w katalogu to przejście do różnorodnych, utrzymanych w odrębnych stylach i tętniących życiem wnętrz łazienkowych, wykonanych z materiałów produkowanych przez Tubądzin – ściennych i podłogowych płytek ceramicznych oraz dekoracji.

Kampania rozpoczęła się równolegle w telewizji, prasie, Internecie. Nowe katalogi Ceramiki Tubądzin można zamawiać przez Infolinię lub nową stronę www.

Media do kampanii zaplanował dom mediowy Media Concept. Strategię i stronę kreacyjną kampanii przygotowal Just, który pracuje dla Tubądzina od 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Pierwsza telewizyjna kampania Ceramiki Tubądzin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl