SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska

Bogdan Mróz, dotychczasowy dyrektor ds. nowego biznesu obejmie zdniem 2 listopada 2007 stanowisko dyrektora wydawniczego PrzegląduSportowego.

Bogdan Mróz pracuje w Axel Springer Polska od 2003 roku.Początkowo był koordynatorem wydawniczym Newsweeka i Faktu , a w2004 roku objął funkcję dyrektora ds. kontrolingu strategicznego.Ostatnio jako dyrektor ds. nowego biznesu, odpowiadał zaposzukiwanie i kompleksową ocenę nowych możliwości rozwoju spółki,a także realizacje nowych przedsięwzięć.

Za marketing Przeglądu Sportowego odpowiadać będzie w dalszymciągu Alicja Gutowska, która dołączyła już do zespołu marketinguprasy codziennej Axel Springer Polska, kierowanego przez EwęKamińską-Lampart.

Po realizacji transakcji 2 listopada 2007 do Axel SpringerPolska przechodzi też cały zespół reklamy Przeglądu Sportowego,kierowany przez Andrzeja Kamińskiego dotychczasowego dyrektoradziału reklamy dziennika. Dział reklamy Przeglądu Sportowego będziewłączony w struktury biura reklamy prasy codziennej Axel SpringerPolska.

Dołącz do dyskusji: Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl