SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Byli kreatywni z Gonga uruchomili własny butik kreatywny Supermarket

Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski, ostatnio związani z agencją Gong, założyli butik kreatywny Supermarket. Mają już na swoim koncie kampanię dla Wakacje.pl.

Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski

Piotr Stawowiak ostatnio pełnił obowiązki associate creative director w agencji Gong. Tworzył dla Netflix, Kompanii Piwowarskiej, ING czy Ekstraklasy. Wraz z zespołem przeniósł Dawida Podsiadło do świata "Wiedźmina", odpowiadał za akcję "ograbienia Damy z Gronostajem z naszyjnika" czy za koncept wskrzeszenia wafli chałwowych Familijne dla Jakuba Żulczyka.

– Trudne czasy wymagają silnych i odważnych brandów. Chcemy przekonać klientów, że kreatywność nie wymaga większych budżetów, tylko nieco odwagi – mówi Piotr Stawowiak.

Paweł Czartoryski jako kreatywny pracował dla wielu znanych brandów - m.in. dla Wirtualnej Polski (#dziejesiewpolsce), NC+ (“Prawdziwy kibic jest zawsze kibicem”), ING, T-Mobile (latająca kura) i Kompanii Piwowarskiej. Jego kampanie nagradzane były Grand Prix Effie, KTR i Golden Drum. Za największy sukces zawodowy uważa kampanię dla WP, która doprowadziła do wybudowania szkoły w Nepalu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- W agencjach często zdarza się tak, że najciekawsze pomysły nie wychodzą poza ich mury, bo 1 z 10 osób oceniających ma wątpliwości. My takie pomysły umieszczamy na samym początku naszych prezentacji i widzimy, że klientom się to podoba, a wręcz tego oczekują - mówi Paweł Czartoryski.

Supermarket jest m.in. odpowiedzialny za ostatnią kampanię „Ciesz się urlopem jak Prokop” dla serwisu Wakacje.pl. W spotach wystąpił znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Marcin Prokop, a kampania składała  się m.in. z trzech spotów, dwóch billboardów sponsorskich oraz kampanii OOH. Plan filmowy i sesja zdjęciowa odbyły się na Cyprze. Na początku września będzie w emisji kolejna kampania Supermarketu dla klienta z branży e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Byli kreatywni z Gonga uruchomili własny butik kreatywny Supermarket

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Super chłopaki! Mega dobrze się z nimi współpracuje 👌🏻
0 0
odpowiedź
User
nana
supermarket jest tylko jeden -- mojo supermarket. zaczynać butik i zżynać od razu nazwę od najfajniejszej agencji, so low
8 7
odpowiedź
User
Adam
supermarket jest tylko jeden -- mojo supermarket. zaczynać butik i zżynać od razu nazwę od najfajniejszej agencji, so low


a to nie tak, że "Piotr i Paweł" więc Supermarket?
12 7
odpowiedź