SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy lepiej oceniają TVP i Polskie Radio od mediów komercyjnych

Polacy pozytywnie oceniają działalność TVP i Polskiego Radia -wynika z badania CBOS.

Bardzo dobre oceny od zdecydowanej większości respondentówuzyskują telewizja publiczna i nadawcy komercyjni: TVP - 83 proc.,TVN i Polsat - po 81 proc. Polityczne kontrowersje wokół działańzarządu TVP nie przekładają się na opinie o działalności tejinstytucji - zapewne nie wpływają one na program w stopniuzauważalnym dla większości telewidzów.

Bardzo dobre oceny uzyskują najczęściej słuchane stacje radiowe.Polskie Radio ma dobrą opinię u blisko trzech czwartychrespondentów (74 proc.), niewiele mniej osób wyraża się pozytywnieo RMF FM (72 proc.) i Radiu ZET (71 proc.). Radio Maryja uzyskujezdecydowanie więcej ocen złych (36 proc., spadek od marca o 4punkty) niż dobrych (22 proc.). Od ostatniego pomiaru nieco osłabłkrytycyzm wobec działalności tej rozgłośni, jednak nie przybyłoosób wyrażających wobec niej aprobatę.

Badanie przeprowadzono w dniach 3-9 września na reprezentatywnejgrupie 1086 Polaków.

  • Więcej informacji:
  • Cbos

Dołącz do dyskusji: Polacy lepiej oceniają TVP i Polskie Radio od mediów komercyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl