SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11 mln widzów

Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak i ostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnej Niemcy - Polska. Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek w niedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej.

Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dało stacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra mecz przyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.





Wszyscy
4+

Euro 2008 Stacja Data Przedział czasu AMR SHR %
NIEMCY - POLSKA Polsat 08-06-2008 20:45 - 22:36 10 530 316 63,09%
sam mecz Polsat Sport Extra 08-06-2008 20:45 - 22:36 333 612 2,00%



Wszyscy 4+
16-49
Euro 2008 (08.06.08) Stacja Start Koniec AMR SHR % SHR %
NIEMCY - POLSKA Polsat 20:20 22:53 10 315 210 62,76% 67,00%
mecz + studio PS Extra 20:20 22:53 321 206 1,95% 2,49%



Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych w weekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków i Turków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób w Polsacie Sport Extra)

Wszyscy 4+
16-49
Euro 2008 Stacja Start Koniec AMR SHR % SHR %
SZWAJCARIA - CZECHY Polsat 17:53 20:04 2 847 111 33,80% 38,17%
07-06-2008 PS Extra 17:39 20:04 137 315 1,63% 2,01%
PORTUGALIA - TURCJA Polsat 20:35 22:54 3 494 864 29,14% 33,82%
07-06-2008 PS Extra 20:22 22:54 163 126 1,36% 1,78%
AUSTRIA - CHORWACJA Polsat 17:36 20:03 3 047 894 27,77% 29,64%
08-06-2008 PS Extra 17:49 19:53 137 043 1,25% 1,22%


Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisji tych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w Polsacie Sport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł).


Stacja Data Wydatki Czas trwania Liczba spotów
Euro 2008 Polsat 07-06-2008 3 421 740 00:44:07 150

Polsat 08-06-2008 10 095 320 00:51:13 161

PS Extra 07-06-2008 169 955 00:45:16 156

PS Extra 08-06-2008 522 200 00:44:40 143


Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisji niedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła w sumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł w Polsacie Sport Extra).

Stacja Data Wydatki Czas trwania Liczba spotów
Euro 2008 Polsat 08-06-2008 8 451 020 00:30:27 97
Niemcy - Polska PS Extra 08-06-2008 415 680 00:25:21 79


W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spoty przy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazły się firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535 tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).

Firma Liczba spotów Czas trwania Wydatki
COCA COLA 22 00:03:24 616 782
ING GROUP 6 00:03:30 534 730
CARLSBERG BREWERIES 18 00:04:30 512 719
WRIGLEYS 18 00:04:40 505 524
POLSKA TELEFONIA CYFROWA SP Z OO 12 00:04:15 489 415
KIA MOTORS 14 00:03:00 428 230
EUROCARD 10 00:03:24 413 410
CONTINENTAL 15 00:01:31 396 763
MCDONALDS 9 00:02:54 323 190
POLKOMTEL SA 11 00:05:00 289 780
HYUNDAI 6 00:02:12 261 895
TOTALIZATOR SPORTOWY SP Z OO 10 00:02:30 251 881
PEPSICO 15 00:03:45 243 810
MEDIA PROJEKT 8 00:02:00 235 221
UEFA 4 00:02:00 221 640

Dołącz do dyskusji: Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11 mln widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl