SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Groupe kupuje koreańską agencję

Publicis Groupe rozszerza swoją cyfrową działalność na rynku azjatyckim.

Francuska grupa reklamowa zakupiła właśnie południowokoreańską agencję zajmującą się internetowym marketingiem o nazwie Portfolio - informuje serwis Adweek.

Założona przed 10 laty agencja stanie się teraz częścią Publicis Modem, będącej cyfrowym ramieniem sieci Publicis Worldwide, która obecnie nie ma swojego biura w Korei Południowej. Jednocześnie Portfolio dołączy do innych azjatyckich oddziałów Publicis Modem, zlokalizowanych w Pekinie, Hong Kongu, Kuala Lumpur, Singapurze, na Tajwanie oraz w New Delhi.

Wśród klientów agencji znajdują się takie wiodące koreańskie i międzynarodowe marki jak Microsoft Korea, Prudential, Marriott International, Nissan Korea, Estee Lauder, Woonjgin Group, Epson, Choongwae Pharmaceutical Corp, Yuhan Kimberly oraz Nongsim Kellogg.

Rynek cyfrowej reklamy w Korei Południowej rozwija się w szybkim tempie. Z danych ZenithOptimedia wynika, że w ubiegłym roku nakłady na reklamę online wzrosły tam o blisko 40 procent i osiągnęły 13,7 procenta udziałów na całym tamtejszym rynku reklamy, który osiągnął wartość 10 miliardów dolarów.

Z kolei na koniec 2007 roku w kraju było 14,8 miliona subskrybentów szerokopasmowego internetu, stanowiących 78 procent ogółu tamtejszych gospodarstw domowych.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe kupuje koreańską agencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl