SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pułkownik Sanders jako seksowny Chippendales w reklamie KFC na Dzień Matki (wideo)

Sieć fast food KFC rozpoczęła w USA nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się Dniem Matki. Ikona marki, pułkownik Sanders wcielił się w niej w rolę seksownego tancerza Chippendales.

Jak podaje KFC, Dzień Matki jest jednym z tych dni w roku, w którym sieć notuje zwiększoną sprzedaż. Dlatego też firma wykorzystuje to święto w swojej komunikacji.

W tegorocznej kampanii promuje specjalne herbatniki deserowe Cinnabon. Głównym elementem kampanii jest spot pod hasłem „Chickendales”. Pojawia się w nim inspirowany przez pułkownika Sandersa tancerz Chippendales zdzierający koszulę, a obok niego prawdziwi tancerze z Chippendales.

Spot emitowany jest na YouTube i innych kanałach społecznościowych KFC. Użytkownicy mogą w ramach kampanii tworzyć i wysyłać spersonalizowane wersje wideo dedykowane swoim matkom na specjalnej stronie internetowej. Muszą podać imię, nazwisko i stan, w którym mieszkają. Po udostępnieniu tych danych klient może pobrać plik wideo lub udostępnić go za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W ramach promocji w restauracjach KFC rozdawane są cztery darmowe ciastka deserowe Cinnabon klientom, którzy kupują 10-częściowy lub większy zestaw KFC. Promocja trwa od 29 kwietnia do 30 czerwca.

KFC spodziewa się, że około 300 tys. rodzin odwiedzi  restauracje tej marki w całym kraju podczas świąt majowych i przewiduje sprzedaż ok. 4 mln sztuk kurczaka, 900 tys. porcji puree ziemniaczanego i pół miliona potraw z sałatką coleslaw.

 

Dołącz do dyskusji: Pułkownik Sanders jako seksowny Chippendales w reklamie KFC na Dzień Matki (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Czy to jest coś, czego oczekują matki? Dodatkowo seksiz*m pierwszej wody i traktowanie mężczyzny jako obiektu seksu*alnego. Skandal. Tak naprawdę mnie to nie obchodzi, ale od najazdu feminizm*u na zdrowy rozsądek i równoupr*awnienie rozumiane jako afirmacja kobiet i dyskrym*inacja mężcz*yzn, takie reklamy muszą być z potępione z całą mocą.
0 0
odpowiedź
User
xxx2
Czy to jest coś, czego oczekują matki? Dodatkowo seksiz*m pierwszej wody i traktowanie mężczyzny jako obiektu seksu*alnego. Skandal. Tak naprawdę mnie to nie obchodzi, ale od najazdu feminizm*u na zdrowy rozsądek i równoupr*awnienie rozumiane jako afirmacja kobiet i dyskrym*inacja mężcz*yzn, takie reklamy muszą być z potępione z całą mocą.
Bez gwiazdek nie chciało przejść. Ciekawe, które słowo jest zakazane.
0 0
odpowiedź
User
TenCoWie
Czy to jest coś, czego oczekują matki? Dodatkowo seksiz*m pierwszej wody i traktowanie mężczyzny jako obiektu seksu*alnego. Skandal. Tak naprawdę mnie to nie obchodzi, ale od najazdu feminizm*u na zdrowy rozsądek i równoupr*awnienie rozumiane jako afirmacja kobiet i dyskrym*inacja mężcz*yzn, takie reklamy muszą być z potępione z całą mocą.
Bez gwiazdek nie chciało przejść. Ciekawe, które słowo jest zakazane.

slowo krytyki :)
0 0
odpowiedź