SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting

Rafał Karski, poprzednio dyrektor operacyjny i członek zarządu firmy Media Impact Polska (należącej do Grupy Onet-RAS Polska) dołączył jako partner do firmy doradczej Shortlist Consulting, którą założyła i prowadzi Marta Macke.

Rafał Karski i Marta Macke Rafał Karski i Marta Macke

- Cieszę się na wspólną pracę z Martą, a szczególnie z możliwości współuczestniczenia w dalszym rozwoju Shortlist. Zawsze pasjonowało mnie budowanie nowych przedsięwzięć, poznawanie nowych branż i pionierskie projekty - komentuje Rafał Karski. - Shortlist jest niewątpliwie pierwszą firmą, której udało się w Polsce rozwinąć dość niszową, ale bardzo potrzebną kompetencję doradztwa i edukacji w budowaniu relacji i wyborze partnerów strategicznych z branży komunikacji marketingowej. Nasze wzajemnie uzupełniające się kompetencje i doświadczenia stanowią unikalną wartość na rynku, dzięki nim możemy oferować klientom rozwiązania oferujące perspektywę dwóch stron tj. klient - agencja – dodaje.

Poprzednio Rafał Karski był dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu w Media Impact Polska, wspólnym biurze reklamy podmiotów z Grupy Onet-RAS Polska. Dołączył do niego wiosną 2014 roku, a odszedł w lipcu br.

Wcześniej był m.in. kolejno dyrektorem marketingu oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu (kierował też biurem obsługi klienta) w Liberty Direct (w latach 2007-2013), szefem marketingu w firmach Opoczno i Żywiec Zdrój oraz pracował w Procter & Gamble. Z branżą marketingową jest związany od 23 lat. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

Shortlist Consulting działa od prawie pięciu lat, założyła i zarządza nią Marta Macke, wcześniej przez wiele lat związana z Grupą DDB. Firma zajmuje się kompleksowym wsparciem w tworzeniu relacji między klientem i agencją oraz prowadzeniem procesów przetargowych na wybór agencji komunikacji marketingowej. Oferuje również szkolenia oraz organizuje eventy, konferencje i spotkania eksperckie.

- Shortlist ma już spory dorobek i silną pozycję jako ekspert w prowadzeniu przetargów, budowaniu relacji oraz edukacji w tym zakresie. Udało się to osiągnąć zarówno dzięki licznym projektom doradczym, ale również poprzez szkolenia i konferencje biznesowe. Cieszę się, że osoba z tak wielkim doświadczeniem jak Rafał zdecydowała się włączyć w strategiczny rozwój firmy. Wiem, że kompetencje marketingowe jak i operacyjne Rafała oraz jego ogromna kreatywność biznesowa pchną nas jeszcze dalej i pozwolą Shortlist rozwijać się i realizować nasze plany - komentuje Marta Macke.

Dołącz do dyskusji: Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
byly MIP
nie odszedł tylko go wywalili. po prostu wreszcie czas na " gore", ktora od lat nie umie poradzić sobie z połączeniem spółek. dobrych ludzi już tam nie ma wiec ktoś się zorientował aby zacząć sięgać do góry..która jest powodem tak zlej kondycji firmy
0 0
odpowiedź
User
Tez były MIP
Mialem okazje wspolpracowac z Rafałem, to bardzo doświadczony manager o wysokiej etyce biznesowej i skuteczności. Powodzenia w nowej roli Rafał!

Nie bierz do siebie komentarzy sfrustrowany ch ludzi. W MIP wiele się poprawiło dzieki Tobie, nie jest to tylko moje zdanie ale zdecydowanej większości pracowników byłych i obecnych.
0 0
odpowiedź
User
Były pracownik
A ja Rafała bardzo cenię jako szefa. Błędów kilka popełnił ale nie myli się tylko ten co nic nie robi. W Media drzemie ogromny potencjał dzięki świetnym tytułom ale błędem jest system motywacyjny. Wszystkie zmiany rzeczywiście spowodowały że wielu topowych handlowcy odeszli.
0 0
odpowiedź