SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Orange, Snickers, nju mobile, Idea Bank (wideo)

W tym tygodniu do zestawienia najcekawszych reklam minionych dni trafiły po dwie produkcje zagraniczne i polskie. Są to międzynarodowe kampanie Orange i Snickersa oraz rodzime reklamy nju mobile oraz Idea Banku.

Snickers: „Głodny nie jesteś sobą”
Agencja: BBDO Moskwa

Zabawna, przewrotna forma promocji. Coś innego. Trudno się dziwić - Snickers jest znany z tego, że swoimi reklamami zaskakuje.

W nowej kampanii marki Snickers (Mars Inc) znane batony występują w opakowaniach Marsa, Bounty i Twixa. W ten sposób producent chce udowodnić, że nawet batony potrafią być głodne, a wtedy nie są sobą.

Kampania Snickersa obejmuje serię trzech plakatów. Na każdym ze zdjęć widać batonik z napisem „Snickers”, jednak jego opakowanie za każdym razem przypomina dobrze znaną kolorystykę i stylistykę zupełnie innych łakoci – Marsa, Bounty i Twixa.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Uzupełnieniem plakatów jest dobrze znane hasło reklamowe Snickersa: „Głodny nie jesteś sobą”, które ma sugerować, że nawet batony potrafią odczuwać głód, a wtedy nietrudno o to, by zmieniły się w coś zupełnie innego.


Idea Bank: kampania Kredytu Fair
Agencja: Brasil

Dowcipna reklama jakże nudnego produktu -kredytu. Zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurentów. Głównie za sprawą weselnej kapeli.

 

Idea Bank jutro rozpocznie kampanię reklamującą Kredyt Fair dla przedsiębiorców. Od kilku dni trwa teaserowa odsłona akcji.

Na kanale youtubowym Idea Banku pojawił się dowcipny klip z udziałem zespołu weselnego Idylla zapowiadający startującą niebawem telewizyjną kampanię Kredytu Fair dla przedsiębiorców.

Idea Bank, utrzymując konwencję „Można? Można!” znaną z zeszłorocznych kampanii, zachęca w reklamach radiowych do rozwinięcia biznesu wraz z nowym finansowaniem dla firm. 30-sekundowy spot emitowany jest w rozgłośniach Eurozetu, Grupy RMF FM i w Programie III Polskiego Radia. Od poniedziałku 18 kwietnia dołączą do niego dwie kolejne reklamy. Wszystkie będą emitowane do końca kwietnia br.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

- Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne, a przedsiębiorcy, którym brakuje środków na rozwój firmy, często podejmują nietrafne decyzje co do sposobu pozyskania finansowania.  – W najnowszej kampanii chcemy przekonać klientów, że zamiast latami odkładać do skarbonki czy dorabiać chałturząc, można skorzystać z Kredytu Fair i rozwijać biznes zgodnie z własną koncepcją.  Można? Można! - opisuje Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.

Bank zapowiada, że to dopiero początek nowej kampanii i planuje jeszcze inne działania promocyjne. – W reklamach telewizyjnych nawiążemy do biznesu muzycznego, w którym nie zawsze jest miejsce na artystyczne produkcje - dodaje Sławomir Gąsiorowski.

W opublikowanym już wideo występuje krakowski zespół weselny Idylla, który jako firma jest klientem Idea Banku. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego.


nju mobile: „only nju”
Agencje: Ogilvy&Mather, RedWorks, Initiative Warszawa

Po prostu - nju jest zawsze niebanalne. I tym razem również. Brawo.

 

Rozpoczęła się kampania reklamującą nową opcję w nju mobile: brak stałej opłaty w taryfie nju z rachunkiem.

W spocie kura w rytm utworu „Only you” zespołu The Platters śpiewa nagabującemu ją chłopakowi, że abonament może znieść „only nju”. Reklama podkreśla, że w ramach nowej usługi w taryfie nju z rachunkiem nie obowiązuje już obowiązkowe dociążenie w wysokości 9 zł. W efekcie klient płaci tylko za zrealizowane standardowe połączenia telefoniczne, wiadomości i do 10 GB pakietu internetowego - maksymalnie 29 zł miesięcznie.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 1 kwietnia. Obejmuje telewizję (5-sekundowy teaser i dwa spoty 30-sekundowe), internet, radio oraz outdoor.

Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a spoty wyprodukował dom produkcyjny RedWorks. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.


Orange: „Orange Sponsors You”

W tym przypadku na wyróżnienie zasługuje całościowe podejście Orange do sponsorowania Euro 2016. Wszystkie działania są spójne, widać też że przemyślane. Telekom niemal książkowo pokazuje, jak można wykorzystać sponsoring sportowy do zbudowania lojalności konsumentów wobec marki.

 

W związku z Euro 2016 firma telekomunikacyjna Orange uruchamia program „Orange sponsors You”, którego elementem będzie kampania reklamowa z udziałem znanego piłkarza, Zinedine’a Zidane’a.

W ramach akcji Orange rozda kibicom 3 tys. biletów na mecze rozgrywane w ramach Euro 2016, ponad 700 biletów dla pracowników, ponad 200 wejściówek na tzw. mecze rozgrzewkowe, a ponad 20 najlepszych kibiców otrzyma zaproszenia na mecze finałowe na Stade de France.

Platforma „Orange Sponsors You” ma sprawić, że każdy będzie mógł poczuć, że jest nie tylko kibicem piłki nożnej, ale też aktywnie uczestniczy w tych wydarzeniach i być w nie zaangażowany. W związku z mistrzostwami operator wprowadza specjalne oferty dla swoich klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Będą one dostosowywane do rynków lokalnych. Przykładowo we Francji klienci operatora dostaną w promocji więcej internetu, by mogli oglądać mecze na telefonach komórkowych i tabletach. Planowana jest również specjalna oferta dla osób przybywających do Francji - oferta Orange Holiday Europe zaprojektowana zostanie specjalnie na UEFA Euro 2016.

Pod koniec maja Orange rozpocznie równolegle w 28 krajach kampanię reklamową, której głównym bohaterem będzie były francuski piłkarz Zinedine Zidane. Członkowie jego drużyny będą szukać najlepszych kibiców piłkarskich na świecie. Ponad 20 najbardziej zaangażowanych osób zostanie zaproszonych na finałowy mecz na Stade de France.

Dodatkowo fani futbolu korzystający z hashtaga #OrangeSponsorsYou w mediach społecznościowych będą mogli zdecydować, jaką rolę w tegorocznych mistrzostwach Europy w piłce nożnej odegra ikona Paryża, czyli Wieża Eiffla. Obecnie jednak firma nie podaje szczegółów działań związanych z tym projektem.

W dniu meczu otwarcia uruchomiona zostanie z kolei akcja pod hasłem „Fan of the Match” - wzorowana na akcji „Man of the Match”. Podczas każdego meczu podczas UEFA Euro 2016 na trybunach wyszukiwany będzie najbardziej wyróżniający się z tłumu kibic, który otrzymał tytuł Fana Meczu.

W sześciu miastach Francji - Lyonie, Paryżu, Lille, Marsylii, Bordeaux i Tuluzie - Orange w tzw. strefach kibica umożliwi fanom piłki nożnej korzystanie z przestrzeni do gier wideo czy oglądanie meczów w UHD. Będą także specjalne stoiska, gdzie kibice wypróbują najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Orange, Snickers, nju mobile, Idea Bank (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl