SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora) wprowadził zmiany w strukturze zespołu programmatic & adTech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako business data & adTech owner.

 

Rozbudowa struktury zespołu ma wesprzeć przygotowanie portalu na nadchodzące zmiany rynkowe, w tym do rozwoju kampanii opartych o 1st party cookies. - Stoimy przed ogromnymi wyzwaniami, związanymi z likwidacją 3rd party cookies i coraz silniejszymi trendami ochrony prywatności w internecie - mówi Paweł Dubiel, dyrektor ds. programmatic & adTech. – Za niecały rok świat technologii reklamowej, który tak dobrze znaliśmy, ulegnie istotnemu przemodelowaniu. Chcemy być liderem tych zmian, kontynuując budowę efektywnego i bezpiecznego ekosystemu dla naszych reklamodawców i użytkowników - dodaje Dubiel.

Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl

W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko head of data & privacy (szefowa danych i bezpieczeństwa) objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie i kontrolowanie standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazeta.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców.

Zmianie uległa również pozycja Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres swoich obowiązków, obejmując stanowisko business data & adTech owner (zarządzająca danymi biznesowymi i AdTech). W nowej roli odpowiada za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, ale także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych.

- Spełnianie oczekiwań klienta w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia jego komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym musimy się mierzyć - komentuje Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. - Chcemy dawać naszym użytkownikom pewność, że ich wybory w kontekście prywatności są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To dlatego tak ważne są wprowadzone przez nas zmiany personalne, które pozwolą nam jeszcze lepiej zarządzać polityką prywatności oraz danymi w Gazeta.pl - dodaje Wysocki.

Dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w marcu br. strona główna Gazeta.pl miała 5,48 mln użytkowników i 18,79 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fox
Dzięki anglo nazewnictwu stanowisk praca jest inna? Czy może lepiej platna? Czy leczy się tym kompleksy neokolonialne?
0 0
odpowiedź