SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM wyprzedziło Radio Zet

W kwietniu 2006 roku RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

RMF zarobił 32 678 550 zł, czyli o 7,8 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 31 160 988 zł  (4,8 mln zł więcej).

- Rok temu w związku ze śmiercią Papieża RMF zawiesiło emisje reklam zaś budżety kwietniowe były realizowane w maju. Radio Zet też zawiesiło, ale zaległości zrealizowali jeszcze w kwietniu - wyjaśnia Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu radia RMF FM.

Swoje wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,5 mln rok temu do 3 mln zł.

 


IV.2006
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 117 618 727 zł
RMF FM 32 678 550 zł
ZET 31 160 988 zł
PR 3 5 256 595 zł
PR 1 4 130 440 zł
ESKA Warszawa 3 031 554 zł
ESKA Wrocław 2 525 782 zł
ESKA Poznań 2 043 433 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 1 961 606 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 1 876 998 zł
WAWA 1 819 444 zł

 


IV.2005
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 90 915 434 zł
ZET 26 404 905 zł
RMF FM 24 889 410 zł
PR 3 4 324 950 zł
PR 1 3 685 510 zł
ESKA Warszawa 2 479 582 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 1 933 465 zł
ESKA Wrocław 1 736 310 zł
ESKA Poznań 1 436 850 zł
WAWA 1 107 057 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra 1 038 868 zł


 * - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: RMF FM wyprzedziło Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl