SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)

Do 9 grudnia potrwa nowa kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przestrzegająca przed nadmierną prędkością na drogach. Celem działań realizowanych w tym roku pod hasłem „Nie skreślaj życia tak prędko” jest poprawa bezpieczeństwa na drogach.

Działania KRBRD podejmują próbę walki z prędkością wśród kierujących.  - Uważam, że rozpoczynamy jedną z najważniejszych batalii o umysły polskich kierowców, akcję „Nie skreślaj życia tak prędko”. Prędkość oraz jej niedostosowanie do warunków panujących na drodze to jedna z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach i to jest największe zagrożenie dla życia i zdrowia naszych obywateli - powiedział  wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz.

W programie na lata 2014 - 2023 na drogi krajowe przeznaczona zostanie kwota w wysokości 135 mld zł. W przyszłym roku kolejnych 6 mld zł ma zostać zainwestowanych w budowę i modernizację dróg samorządowych.
Z danych przywołanych przez KRBRD wynika, że z powodu nadmiernej prędkości w Polsce w ponad 7 tys. wypadków rocznie ginie prawie 800 osób, a rannych jest prawie 9 tys. osób.

W spotach zwrócono głównie uwagę na to, jakie są konsekwencje nadmiernej prędkości i tego jak ta prędkość wpływa na uczestników ruchu drogowego.

 

Działania reklamowe prowadzone będą do 9 grudnia br. w telewizji (m.in. w TVN), rozgłośniach radiowych, w kinach oraz na billboardach zlokalizowanych w tych miejscach, gdzie wypadki zdarzały się bardzo często.

Obsługą mediową kampanii (outdoor, internet, kina, social media), działaniami w internecie zajęła się agencja reklamowa DSK. Za realizację kampanii odpowiadają też agencje Mr Target i JU. Natomiast przygotowaniem koncepcji kreatywnej akcji oraz produkcją spotu telewizyjnego i radiowego zajęła się agencja Apella.

KRBRD co roku prowadzi akcje uświadamiające zarówno kierowcom, jak i pieszym to, czym skutkuje niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drogach i edukuje o szeroko pojętym bezpieczeństwie wśród uczestników ruchu drogowego. W ub.r. służyły temu takie kampanie, jak „Bądźmy bezpieczni na drodze”, „Kierujesz życiem”, a dwa lata temu akcja pod hasłem „...nie dochodź, żyj!”.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty 123
Mogliby Froga zatrudnić do promowania. Podobno się zmienił i rowerem jeździ.
odpowiedź
User
Michal
Ta reklama społeczna wskazuje na istniejący problem, pokazuje skutki, cała atmosfera grozy skłania nas do refleksji. Lecz co jest nie tak co budzi mój sprzeciw. Nie zostało zbadane oddziaływanie tej reklamy na najmłodszych widzów. Pokazywane w niej są sceny wypadków oraz atmosfera grozy wywołana oprawą dźwiekową zapewne nie nadaje się dla dzieci w każdym wieku. Mój sześcioletni syn bardzo źle reaguje na tą reklamę. Nie ma żadnego ograniczenia wiekowego, żadnej informacji przed, nadawana jest o każdej porze. Jak można za publiczne pieniądze edukować kirowców kosztem psychiki najmłodszych. Sprawa powinna trafić do Rzecznika Praw Dziecka a realizatorzy pociągnięci do odpowiedzialności
odpowiedź