SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Scholz & Friends przejmuje od Brasil obsługę reklamową Netii

Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Budżet zdobyła agencja Scholz & Friends. Marketer zakończył tym samym ośmioletnią współpracę z Brasil.

Przetarg Netii trwał od kwietnia tego roku. Zaproszono do niego sześć agencji, w tym obsługującą firmę Barsil.

Do finału postępowania przeszły dwie agencje. Kilka dni temu marketer ostatecznie je rozstrzygnął - zlecenie zdobyła agencja Scholz & Friends.Umowę podpisano na dwa lata.

Przedmiotem przetargu było opracowanie nowej platformy komunikacji marki. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie nowej platformy oraz pełną obsługę komunikacyjną marki w kanałach online i offline (w tym TV, radio, print).

Ostatnio Netia promowała w kampanii reklamowej ofertę dla klientów indywidualnych, opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. W spotach występują bohaterowie kojarzący się z politykami Parlamentu Europejskiego. 

Netia jest trzecim największym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce (za Orange i UPC). Na koniec 2017 roku miała 8,8 proc. udziałów w rynku pod względem liczby użytkowników.

 

Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends przejmuje od Brasil obsługę reklamową Netii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl