SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show miał 1 mln widzów, 11 proc. udziału w 16-49

Emitowany w Siódemce czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 988 tys. widzów. Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji. Wpływy z reklam wyniosły 4,39 mln zł.

Średnia widownia premierowych odcinków czwartego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 22 maja 2020 roku wyniosła 988 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 6,81 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,48 proc. w grupie 16-59 i 13,92 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął czwarty. Śledziło go średnio 1,22 mln osób.

Siódemka w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost udziału o 160,2 proc. w grupie 4+, 151 proc. w grupie 16-49 i 260,8 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców.

Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki również od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

Podczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” Siódemka zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był TV Puls, który miał 4,59 proc., trzecie miejsce należało do TV4 (3,83 proc.), a czwarte - do TTV (2,32 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam wokół emisji trzynastu premierowych odcinków reality-show wyniosły 4,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Poprzednie trzy sezony cyklu nadawane były w TVN. Trzecia edycja pokazywana była w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 19 listopada 2018 roku. Średnia widownia show wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 14,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,24 proc. w grupie 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show miał 1 mln widzów, 11 proc. udziału w 16-49

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ha
Brawo SIÓDEMKA!!Czekam na 5 sezon.
odpowiedź
User
Widz
"Ślub od pierwszego wejrzenia" "Hotel Paradise" "Big Brother" to trafione formaty w Siodemce.
odpowiedź
User
Xoxo
A ja lubię oglądać w Siódemce filmy i moich ukochanych zawsze śmiesznych Przyjaciół.
odpowiedź