SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sokrative i BTL Point Group dla Nintendo

Agencja BTL Point Group na zlecenie niemieckiej agencji Sokrativ für Marketing organizuje aktywności promujące konsolę Nintendo.

Na terenie wybranych galerii handlowych rozstawiane jest pokaźne stoisko o nazwie „Livingroom”, w którym każdy może wejść do świata Nintendo. Stoisko zostało urządzone na styl pokoju dziennego z dużym panelem lcd w centrum i wygodnymi kanapami. Dodatkowo w wybranych punktach pojawia się namiot (usytuowany na zewnątrz) - spod niego na jednej z zewnętrznych ścian, wyświetlany jest obraz ze specjalnego rzutnika emitujący obraz z konsoli co umożliwia granie właśnie za jego pośrednictwem.

Działania dotyczą nowej konsoli Nintendo Wii.

Kreacją oraz produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja Sokrativ für Marketing, a realizacją projektu w Polsce BTL Point Group.

Dołącz do dyskusji: Sokrative i BTL Point Group dla Nintendo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl