SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada oglądalność Wiadomości i Informacji

W pierwszym półroczu 2003 roku z programów informacyjnych zyskały "Fakty" i "Dziennik"

Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Wiadomości", średni udział w rynku - 40,79%. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego "Wiadomości" zanotowała spadek o 0,64%. W tym okresie najwięcej stracił Polsat z 19,18% do 13,77%.

Warto podkreślić coraz lepsze wyniki "Faktów", których udział w rynku wzrósł z 26,66% do 27,97%. Rośnie także "Dziennik" TV4 z 3,10% do 3,54%.

FAKTY
Date periods :       AMR  AMR %SHR %
2002-01-01 - 2002-06-3034244839,2826,66
2003-01-01 - 2003-06-3036459379,9127,97
WIADOMOSCI
Date periods : AMRAMR %SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30583734715,8141,43
2003-01-01 - 2003-06-30576422915,6640,79
INFORMACJE
Date periods : AMRAMR %SHR %
2002-01-01 - 2002-06-3023538736,3819,18
2003-01-01 - 2003-06-3016750154,5513,77
PANORAMA
Date periods : AMRAMR %SHR %
2002-01-01 - 2002-06-3031496928,5321,11
2003-01-01 - 2003-06-3026356307,1620,49
DZIENNIK
Date periods : AMRAMR %SHR %
2002-01-01 - 2002-06-304087711,113,1
2003-01-01 - 2003-06-304779371,33,54

Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność Wiadomości i Informacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl