SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"

Właśnie swoją działalność zainaugurowała agencja SpecCamp. Współtworzą ją Łukasz Kamiński, były żołnierz zawodowy, oficer rezerwy Wojska Polskiego oraz Tomasz Kamyk, były dziennikarz i założyciel agencji Warsaw Public Relations. 

SpecCamp oferuje programy dostosowane do wymagań i możliwości klientów. W ofercie stałej znajdują się programy dla grup zorganizowanych oraz dla klientów indywidualnych. Firma oferuje podstawowe i zaawansowane kursy survivalu, imprezy integracyjne, teambuildingowe, a także zaawansowane szkolenie SERE.

- Stała oferta to background, który określa trzon naszej działalności. Jednak to my dostosowujemy się do wymagań klienta, a nie odwrotnie. Dlatego oferta dla grup zorganizowanych praktycznie każdorazowo jest krojona pod potrzeby każdego klienta. Choć naszą bazą jest Dolny Śląsk i Góry Sowie, to jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenie w lasach na terenie całego kraju – wyjaśnia Łukasz Kamiński, założyciel SpecCamp.

Wszystkie programy realizowane są w oparciu o doświadczonych instruktorów, którzy swojej wiedzy i umiejętności dowiedli w najbardziej ekstremalnych warunkach – biorąc udział w misjach pokojowych podczas konfliktów zbrojnych. 

W ramach oferty indywidualnej SpecCamp oferuje programy skierowane np. dla ojców i synów, a także dla grup przyjaciół. Programy indywidualne będą pojawiały się systematycznie w kalendarzu na stronie peccamp.pl.

SpecCamp dysponuje zarówno własnym sprzętem i infrastrukturą (drony, kompasy, hamaki itp.), ale współpracuje także z zewnętrznymi podmiotami w zakresie zakwaterowania uczestników czy dodatkowych atrakcji (strzelnica, sauna itp.).

Łukasz Kamiński odpowiada w firmie za cześć merytoryczną, Tomasz Kamyk za wizerunek i promocję.

Tomasz Kamyk od lat związany jest z branżą PR. W 2012 roku założył firmę Warsaw Public Relations. Wcześniej związany był z agencją Sugar & Spice PR. 

SpecCamp promuje się w mediach społecznościowych, wykorzystuje także narzędzia marketingu bezpośredniego (B2B) oraz marketing internetowy. 

Dołącz do dyskusji: Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Od czapy informacja. Czy reklama? Ten serwis jest żałosnu
odpowiedź
User
Pytaneczko
Rozumiem, że jak ktoś złamie nogę podczas survivalu, to Kamyk napisze o tym artykuł? Tak to ma działać?
odpowiedź
User
awanst
Od czapy informacja. Czy reklama? Ten serwis jest żałosnu


Dokładnie tak. Reklama udająca informację prasową.
odpowiedź