SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Stół zastaw pełen” promuje Olej Kujawski

Z początkiem października ruszyła loteria „Stół zastaw pełen” promująca Olej Kujawski. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały agencje Linea Recta Polska i PZL.

W loterii „Stół zastaw pełen” od początku października może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej półlitrowe opakowanie promocyjne Oleju Kujawskiego. W korkach umieszczone są komunikaty w formie napisu „wygrałeś” oraz kodu. Dzwoniąc na infolinię, uzyskuje się informację, jaką nagrodę oznacza określony kod. W akcji można wygrać zastawę stołową lub haftowany obrus lniany.




Promocję – zaplanowaną do końca roku – wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za koncepcję, kreację i realizację akcji oraz towarzyszących jej działań reklamowych odpowiada agencja Linea Recta Polska, przy czym spot telewizyjny i hasło główne całej kampanii przygotowała agencja PZL.

Dołącz do dyskusji: „Stół zastaw pełen” promuje Olej Kujawski

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agencyjny
...chyba agencja PZL.
odpowiedź
User
marnie
dziennikarz powinien odwiedzić www.pzl.pl...
odpowiedź
User
M
Hasło "Stół zastaw pełen" i spot są autorstwa PZL. Key visual już nie...
odpowiedź