SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces kanału AXN

AXN w grudniu zwiększył swój zasięg techniczny i obecnie ofertę programową tego kanału może oglądać 16% gospodarstw domowych w Polsce (dwukrotnie więcej niż w październiku 2004 roku)

Kanał nie tylko pracuje nad rozszerzaniem zasięgu technicznego ale też promuje swoją ofertę programową.

W grudniu w stosunku do października nastąpił wzrost widowni  o 45% w grupie dorosłych 16-49 (uni. ogólnopolski).

Średnio codziennie w ostatnim miesiącu oglądało AXN 815 535 osób (12/2004, wszyscy 4+).
 
W tygodniu świątecznym oglądalność kanału AXN była tylko o 11% niższa od Discovery.

AXN to filmy, seriale, programy reality, relacje z rajdów samochodowych.
Źródło: AGB Polska 2004

Dołącz do dyskusji: Sukces kanału AXN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl