SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Super-Pharm klientem Big-Picture

Do grona klientów Big Picture dołączyła sieć drogerii Super-Pharm.

W ramach umowy Big Picture odpowiada za pełen zakres działań komunikacyjnych, w tym opracowanie strategii komunikacji, media relations, kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych oraz prowadzenie projektów specjalnych.

Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Aleksandra Kiljan, PR consultant, która na co dzień odpowiada m.in. za projekty marek premium, w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak.

Współpraca trwa od czwartego kwartału 2019 roku i rozpoczęła się od komunikacji wdrożenia nowej wersji programu lojalnościowego dla klientów Super-Pharm.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Super-Pharm nie korzystał wcześniej ze wsparcia agencji PR.

Dołącz do dyskusji: Super-Pharm klientem Big-Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl