SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serial „Szadź” miał o 250 tys. widzów więcej niż „Pod powierzchnią 2”, TVN wiceliderem

Serial „Szadź” w TVN oglądało średnio 1,24 mln widzów, o 250 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią”. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,53 mln zł.

Premierowe odcinki serialu „Szadź” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 13 października do 24 listopada br. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,24 mln osób, co przełożyło się na 9,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,38 mln oglądających.

Dla porównania, serial „Chyłka - Kasacja”, emitowany w tym paśmie w poprzednich tygodniach oglądało 1,02 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,61 proc., 9,50 proc. i 9,58 proc.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią” śledziło 993 tys. osób, co przełożyło się na 9,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59. „Szadź” w tym ujęciu zyskała 250 tys. widzów.

TVN w paśmie emisji „Szadzi” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągała 16,25 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i filmy fabularne; 7,19 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Expresu Reporterów”; 5,84 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowego serialu wyniosły 13,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szadź” to 7-odcinkowy thriller z wątkiem kryminalnym w tle, którego akcja rozgrywa się w Opolu. Fabuła serialu skupia się wokół śledztwa prowadzonego przez komisarz Agnieszkę Polkowską. Gdy w pobliżu Opola zostają znalezione zwłoki młodej dziewczyny policja przypuszcza, że może to być zbrodnia na tle religijnym.

W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. W obsadzie serialu znaleźli się również: Bartosz Gelner, Cezary Łukaszewicz, Anna Cieślak, Zofia Domalik, Barbara Kurzaj, Emma Giegżno i Mirosław Zbrojewicz.

Serial „Szadź” od 30 kwietnia 2020 roku dostępny jest w serwisie player.pl.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Nowy serial „Szadź” miał o 250 tys. widzów więcej niż „Pod powierzchnią 2”, TVN wiceliderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolos
Jak na dzisiejsze realia to wyniki oglądalności bardzo przystępne a sam serial inny od pozostałych.
odpowiedź
User
12345678
Można pisać czy blokada
odpowiedź
User
Git
Bardzo dobry serial, ale... czy tylko mnie Poplawska wydawała się strasznie drewniana? Utalentowana aktorka, a momentami przy dialogach miałem wrażenie, że to kryminalny paradokument.
odpowiedź