SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjny klient MDI

MDI Strategic Solutions wygrała przetarg na obsługę konsorcjum nadawców telewizyjnych.

W ramach umowy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, kontakty z mediami, kształtowanie government relations oraz tworzenie strategii w potencjalnych sytuacjach kryzysowych. Umowę podpisano do końca 2006 roku. Konsorcjum nie było dotąd obsługiwane przez agencję PR-owską.

W jego skład wchodzą: Cyfrowy Polsat, Canal+ Cyfrowy i PIKE (Polska Izba Komunikacji Elektronicznej).

proto.pl

Dołącz do dyskusji: Telewizyjny klient MDI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl