SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 14” z nowymi zasadami startuje w TVP2. „Staramy się stale zaskakiwać widza”

W sobotę, 2 września Dwójka rozpocznie emisję 14. edycji „The Voice of Poland”, w której trenerami będą Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program będzie miał nieco inne zasady niż w poprzednich edycjach. - Staramy się rozbudowywać i zmieniać poszczególne elementy, aby stale zaskakiwać widza - komentuje Rinke Rooyens, właściciel Rochstar.

Jury „The Voice of Poland 14”; fot. Jan Bogacz/TVPJury „The Voice of Poland 14”; fot. Jan Bogacz/TVP

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Premiera w sobotę w TVP2

W jesiennej ramówce br. telewizyjna Dwójka pokaże 14. edycję programu. Nowe odcinki będą emitowane od 2 września. „The Voice of Poland” bez zmian będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.

Trenerami najnowszej odsłony widowiska będą: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.

Bez Tomaszewskiej wśród gospodarzy

Program ponownie poprowadzi Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączy Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie będzie współprowadzić Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.

- Rokrocznie do programu zgłasza się kilka tysięcy wokalistów i wokalistek, spośród których zespół producentów i ekspertów muzycznych wyławia tych, którzy mają szansę zaistnieć i pozostać na stałe na polskiej scenie muzycznej. To u nas skrzydła rozwinęli tak wyraziści i utalentowani wokaliści, jak m.in.: Natalia Nykiel, Wiktor Dyduła, Sarsa, Anna Karwan, Baranovsky, Krystian Ochman, Arek Kłusowski, Michał Szczygieł, Ignacy - mówi Magdalena Sibiga, producent kreatywna i reżyser „The Voice of Poland”. - Te wszystkie osoby możemy dziś oglądać na największych scenach muzycznych, najbardziej liczących się festiwalach w kraju. Ich płyty i single pokrywają się diamentem, platyną, złotem - to najlepszy dowód, jak wielkim szacunkiem i uznaniem ich twórczość cieszy się wśród milionów Polaków. Część ze wspomnianych artystów, stając na scenie w programie, nigdy wcześniej nie funkcjonowała w przestrzeni profesjonalnej muzyki. W „The Voice” dostają szansę na współpracę z najlepszymi muzykami, producentami, trenerami wokalnymi, specjalistami od budowania wizerunku - dodaje.

TVP wprowadza zmiany w zasadach programu

Telewizja Polska postanowiła nieco zmodyfikować zmiany w zasadach programu. Podczas „przesłuchań w ciemno” - pierwszego etapu programu - trenerzy będą budować 15-osobowe drużyny (w poprzednich odsłonach kompletowane były 12-osobowe drużyny). Dodatkowo trenerzy będą mogli użyć przycisku „blokada” dopiero po zakończeniu występu uczestnika eliminując tym samym innego trenera z walki o niego.

Zmieni się także sposób eliminacji uczestników w „bitwach” - drugim etapie programu. Wszyscy trenerzy podzielą swoje 15-osobowe drużyny na tria. Każdy tercet zaśpiewa już w trakcie warsztatów muzycznych, a trener zdecyduje, który z uczestników pożegna się z programem. Dwie pozostałe osoby stoczą ostateczną walkę na muzycznym ringu. Wygraną będzie udział w trzecim etapie programu - „nokaucie”. Na scenie wystąpi 5 osób z każdej drużyny. Spośród nich trener każdego teamu wyłoni 4 uczestników, którzy wystąpią w czwartym etapie - „live”.

W odcinkach na żywo, których zwieńczeniem będzie wielki finał, zobaczymy łącznie 16 uczestników. O tym, kto zdobędzie statuetkę „najlepszego głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz czek na 50 tys. zł, niezmiennie zdecydują widzowie programu biorący udział w głosowaniu SMS.

- W każdym kolejnym sezonie staramy się rozbudowywać i zmieniać poszczególne elementy, aby stale zaskakiwać widza. Uważamy, że widzowie zasługują na zmiany szczególnie, że na niektóre z nich wpływ mają właśnie widzowie. To dzięki ich głosom „The Voice Senior” został przez nas wydłużony z czterech do siedmiu tygodni emisji. Również za namową widzów angażujemy coraz to nowszych artystów do roli trenerów, aby naszym wiernym fanom pokazać ich idoli w zupełnie nowych rolach - komentuje zmiany w programie Rinke Rooyens, właściciel Rochstar.

1,60 mln widzów ostatniej edycji

Trzynastą edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.00, w okresie od 3 września do 19 listopada ub.r. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,42 proc. w grupie 16-59.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 14” z nowymi zasadami startuje w TVP2. „Staramy się stale zaskakiwać widza”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trypek
Bawią się naszych pieniędzy Rodowicz Brzozowskim młodzieży nie dali nic PiS....wszystko udawanie
odpowiedź
User
Aneta Barecka
nie oglądam faszystowskiej reżimowej tv
odpowiedź
User
Jan Dzban
Bawią się naszych pieniędzy Rodowicz Brzozowskim młodzieży nie dali nic PiS....wszystko udawanie


Ściemniają tym kudłatym prezesem i jeszcze wrzucają ogórka, wypiertol telewizor przez okno.
odpowiedź