Prasa 2002-09-16
0

TINA ma dziesięć lat

Tygodnik TINA obchodzi urodziny

Tina od 10 lat nieprzerwanie znajduje się w czołówce najchętniej czytanych tytułów kobiecych.

Pierwszy numer tygodnika TINA ukazał się w 1992 roku. Do numeru 37/2002 wydrukowano prawie 400 milionów egzemplarzy.

W marcu 2001 roku zmianie uległa szata graficzna pisma. Tina pojawiła się w nowym mniejszym formacie z nowym layoutem, czcionką i większą liczbą stron. Powstały nowe kolumny: Dieta, Sprawy intymne, Listy, Temat Tygodnia. Zwiększono ilość reportaży. Redaktor naczelną tygodnika jest Urszula Zubczyńska.

W ostatnim okresie Tina odnotowała rekordowy o 81% - wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Oznacza to największy wzrost czytelnictwa w segmencie tygodników kobiecych tzw. "średniej półki" na Polskim rynku.

Średnia sprzedaż tygodnika TINA w pierwszym półroczu wyniosła 374 000 egzemplarzy.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas