SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TK Maxx w świątecznej kampanii podpowiada, że prezentu nie trzeba szukać daleko (wideo)

TK Maxx startuje z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań. Bohaterką reklamy jest koza.

Bohaterką 30-sekundowego spotu reklamowego TK Maxx jest koza, która dumnie spaceruje po swojej okolicy, a jej kroki są bacznie obserwowane przez parę właścicieli. Zwierzę przechadza się po zimowym krajobrazie w rytm utworu „The game remix” Gabrielaa Garzon Montano. Koza ma na sobie stylową, różową bomberkę i beret – to świąteczne upominki od właścicieli, którzy wiedzą, że po roku pełnym wyzwań każdy z nas - nawet koza - chce poczuć się wyjątkowo w nadchodzące święta Bożego Narodzenia.

- Mamy za sobą trudny rok, po którym każdy z nas chce się poczuć wyjątkowo. Pracując nad naszą tegoroczną kampanią świąteczną zależało nam na pokazaniu, że w to Boże Narodzenie każdy z nas powinien otrzymać nie tylko wyjątkowy prezent, ale przede wszystkim mnóstwo miłości od swoich bliskich.Pamiętajmy o tych, na których wsparcie mogliśmy i możemy liczyć. I okażmy im mnóstwo ciepła i czułości. Cieszymy się także, że nadal możemy oferować niezwykle ekscytujące odkrywanie znanych marek taniej również za pośrednictwem naszych kart upominkowych dostępnych w sklepach oraz na naszej stronie internetowej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów niezmiennie pozostaje dla nas priorytetem - mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.

Świąteczny spot TK Maxx jest wyemitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.

Dołącz do dyskusji: TK Maxx w świątecznej kampanii podpowiada, że prezentu nie trzeba szukać daleko (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl