SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tuning i mandaty promują nowe sosy whopperowe w Burger Kingu

Rozpoczęła się promocja nowych sosów do whopperów w Burger Kingu. Akcja jest prowadzona zarówno w internecie, jak i restauracjach tej sieci.

W ramach promocji nowych sosów whopperowych w Burger Kingu uruchomiono serwis internetowy burgertuning.pl. Na stronie trwa konkurs, w którym należy rozwiązać quiz motoryzacyjny i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie. Autor najoryginalniejszej wypowiedzi wygra 15 tys. zł na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie.

Natomiast w samych restauracjach Burger King każdy, kto podczas składania zamówienia na zestaw z nowym sosem pokaże mandat, ale jednocześnie obieca poprawę, otrzyma powiększenie zestawu za darmo. Ta oferta nosi nazwę „Niepokorni dostają więcej”.

Koncepcję kreatywną promocji – zaplanowanej do 28 czerwca – i stronę burgertuning.pl przygotowała agencja FireFly Creation, która również zajmuje się realizacją kampanii. Natomiast działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Dołącz do dyskusji: Tuning i mandaty promują nowe sosy whopperowe w Burger Kingu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bartek
Jedna z najgorzej przygotowanych promocji jaką widziałem. Nie skąd agencja FireFly Creation brała informacje o tuningu, ale na pewno wzięła je ze złego źródła. Większość samochodów w quizie jak i dwa wjeżdżające na stronie głównej pokazują to, z czego tuningowcy się śmieją i czego nie popierają. Jeszcze te nagrody za mandat...
odpowiedź