SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko jedna oferta w przetargu Gdańska na obsługę social mediów

W przetargu władz Gdańska na obsługę jego mediów społecznościowych wpłynęła tylko jedna oferta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyła ją agencja Personal PR.

Gdańsk, fot. Shutterstock.com Gdańsk, fot. Shutterstock.com

Prowadzony przez władza Gdańska od początku lutego br. przetarg dotyczy obsługi gdańskich mediów społecznościowych w zakresie oficjalnych kanałów zarządzanych przez Miasto Gdańsk, takich jak: - Facebook, Twitter, Instagram, Spotify, Tik Tok.

Ofertę w nim złożyła tylko jedna agencja - Personal PR proponując cenę 1,09 mln zł.

Miasto na te usługi chce przeznaczyć maksymalnie 1,3 mln zł.

Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na okres do końca grudnia 2024 roku.

O wyborze zwycięskiej agencji decydują: jakość działań operacyjnych dot. obsługi gdańskich mediów społecznościowych (waga: 50), dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 10) i cena (waga: 40).

Dołącz do dyskusji: Tylko jedna oferta w przetargu Gdańska na obsługę social mediów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Czy nie taniej byłoby gdyby miasto samo zatrudniło kilku specjalistów w ramach jakiegoś wydziału ds. promocji? Dla mnie to wyrzucanie publicznych pieniędzy.
0 0
odpowiedź