SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"

Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” oglądało 98 tys. osób. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., widownia programu niemal się nie zmieniła. Program około dwudziestokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska.

Premierowe odcinki dziewiątej odsłony reality-show „Warsaw Shore” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 18 marca do 17 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 98 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 89 tys. osób, a udział - 2,87 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 8 kwietnia br. - obejrzało go średnio 132 tys. osób.

„Ekipa z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu siódmej serii nazwanej „Warsaw Shore - Winter Camp”, minimalnie straciła widzów w grupie 4+, a zyskała w 16-49. Wówczas reality-show oglądało średnio 100 tys. osób w 4+ i 88 tys. w 16-49, co przełożyło się odpowiednio na 1,34 proc. i 2,49 proc. udziału. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że w grupie komercyjnej 16-49 była to najchętniej oglądana edycja „Warsaw Shore” od 2014 roku.

„Warsaw Shore” około dwudziestokrotnie podniosło średnie dobowe udziały MTV Polska, które np. w maju br. wyniosły 0,06 proc. w 4+ i 0,15 proc. w 16-49.

- Doskonała, stale rosnąca popularność dziewiątego już sezonu „Warsaw Shore” udowadnia, że format ten osiągnął status kultowego. Program cieszył się świetną oglądalnością nie tylko na antenie MTV Polska. Dzięki współpracy z player.pl użytkownicy serwisu mogli zobaczyć najnowsze odcinki „Warsaw Shore” chwilę po zakończeniu ich emisji na MTV Polska, a także płatnie obejrzeć je jeszcze przed premierą na antenie stacji. Na takie rozwiązanie zdecydowały się tysiące użytkowników, a mimo to oglądalność „Warsaw Shore” na MTV Polska stale rosła - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w Viacom International Media Networks Polska.

Jak już informowaliśmy, stacja MTV Polska zdecydowała o kontynuacji programu. Powstanie dziesiąta odsłona cyklu, w której wystąpią widzowie wybrani w castingu. Przypomnijmy, że VIMN Polska rozważał rezygnację z formatu po tym jak w jednym z odcinków tego sezonu reality-show widzowie obejrzeli krwawą bójkę uczestników, a jeden z nich trafił do szpitala. Stacja MTV Polska zerwała współpracę z agresorami.

W dziewiątym sezonie „Warsaw Shore” udział wzięli znani z poprzednich edycji członkowie: „Mała” Ania, Ewelina, Wojtek, Damian „Stifler” i Piotrek „Pedro”. W programie pojawili się także: Jola, Wiktoria, Jacek oraz Marcin szerzej znany jako „Brzydal”, którzy dołączyli do składu w „Warsaw Shore Summer Camp”, emitowanego jesienią 2017 roku.

Najnowszą edycję programu wspierała kampania reklamowa, która obejmowała internet, m.in. kanały społecznościowe marki (Instagram, Facebook i YouTube) oraz kampanię odsłonową prowadzoną poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny m.in. osób imprezujących. Dzięki zastosowaniu remarketingu do użytkowników docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji. Spot emitowany był również na nośnikach outdoorowych.

Kampania w mediach zewnętrznych skupiona była na trzech pierwszych odcinkach programu. Za jej realizację odpowiadał dział on-air VIMN Poland, a za zakup mediów - Starcom.

Wiosenną (dziewiątą) edycję reality nagrywano w Warszawie, a zdjęcia realizowano jesienią ub.r. Producentem wykonawczym programu pozostaje Dragon Head.

Dołącz do dyskusji: "Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Co tu dużo pisać, masakra! MTV to dno.
odpowiedź
User
paparapapa
Czy Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands

zapoznał się z definicją przymiotnika kultowy?
odpowiedź