SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielki wakacyjny konkurs "Wprost"

Nagroda główna: samochód Renault Scenic z limitowanej serii Infinity oraz 1000 innych nagród.

10 lipca rusza Wielki Wakacyjny Konkurs Wprost. To pierwszy w historii tego typu konkurs organizowany przez tygodnik „Wprost”.

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika, wesprze całą akcję dużą kampanią reklamową w największych i najbardziej popularnych mediach w Polsce: Telewizji Polskiej, Telewizji TVN, Polsacie, na portalach Onet.pl i Wp.pl, w Gazecie Wyborczej, radiu RMF FM, Radiu Zet i wielu innych.

Konkurs będzie trwał przez całe lato: od 10 lipca do 28 sierpnia 2006. W tym czasie Czytelnicy tygodnika „Wprost” będą mogli znaleźć informacje o zasadach uczestnictwa w konkursie na łamach „Wprost”, na stronie internetowej wprost.pl oraz w reklamach telewizyjnych, radiowych i internetowych.

7 lipca 2006 do całego nakładu Gazety Wyborczej zostanie dołączony związany z konkursem insert w postaci książeczki z opisem nagród i regulaminem konkursu, a następnie ten sam insert zostanie dołączony do 28/2006 numeru tygodnika  „Wprost”, który ukaże się na rynku 10 lipca.

Dołącz do dyskusji: Wielki wakacyjny konkurs "Wprost"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl